Achiziţia agendelor personalizate pentru anul 2019

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează concursul privind achiziţia agendelor personalizate pentru anul 2019
 

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078,  022-303-519.


Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

     1. Experienţa ofertantului în domeniu mai mult de 3 ani. 

     2. Prezentarea informaţiei despre companie şi a portofoliului de clienţi (minim 5 clienţi cei mai mari, din ultimii 3 ani de activitate în domeniul respectiv). Pentru lucrările similare executate, prezentarea mostrelor este obligatorie.

     3. Scrisori de recomandare (min. 2 recomandări din 2017-2018).

     4. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se vor prezenta rapoartele financiare pentru anul 2017 (preferabil audiate) şi cele disponibile pentru anul curent. 

     5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:

         - copia certificatului de înregistrare a întreprinderii,

         - copia certificatului de înregistrare ca plătitor de TVA,

         - copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea permisă,

         - copia ultimului extras din Registrul de stat al persoanelor juridice.

     6.  Informaţia cu privire la beneficiarii efectivi ai companiei


Modul de întocmire a ofertelor:

     a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;

     b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;

     c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;

     d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

         
Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

     • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9;


Persoane de contact:

     • Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.md; tel. 022-444-078, 022-303-519, 068 600 576;


Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 06 septembrie 2018, inclusiv, orele 17:00.
 

Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul ofertei prezentate pot fi propuse mai multe variante de preţ, inclusiv servicii alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok