Achiziţia privind procurarea, instalarea, deservirea şi reparaţia mobilierului

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează licitaţia privind  procurarea, instalarea, deservirea şi reparaţia mobilierului.

Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.
 

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

 

Pentru calificare la licitaţia în cauză ofertantul urmează să prezinte următoarele documente:

     1. Confirmarea experienţei ofertantului în domeniu nu mai puţin de 5 ani şi informaţia privind proiectele si contractele similare în perioada ultimilor 5 ani. Prezentarea unor recomandări din partea beneficiarilor serviciilor care sunt obiectului licitaţiei va fi un avantaj;

     2. Situaţia financiară a ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru anul 2017 şi tr. III, anul 2018 (preferabil auditate);

     3. Copia certificatului de înregistrare a subiectului impunerii cu TVA; 

     4. Copia extrasului din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor;

     5. Copia documentelor de autorizare (licenţei, autorizaţiei, etc.), necesare pentru activitatea care face obiectul achiziţiei, valabile pentru anii 2018-2020;

     6. Documente care atestă conformarea   bunurilor, achiziţia cărora este obiectului licitaţiei, standardelor de calitate şi conformitate în vigoare;

     7. Lista personalului specializat şi atestat în domeniul respectiv cu indicarea funcţiilor deţinute;

     8. Informaţia privind existenţa spaţiului şi utilajului necesar pentru desfăşurarea activităţii de producere  a mobilerului.


 Modul de întocmire a ofertelor:

     a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;

     b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;

     c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;

     d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

       
Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

• mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9;


Persoane de contact:

• Leonid Cojocaru, e-mail: leonid.cojocaru@maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;


Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 25 septembrie 2018, inclusiv, orele 17:00.


Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul ofertei prezentate pot fi propuse mai multe variante de preţ, inclusiv servicii alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.


Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok