Achiziţia rechizitelor de birou şi a plicurilor pentru corespondenţă

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. anunţă organizarea concursului privind achiziţia rechizitelor de birou şi a plicurilor pentru corespondenţă. Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

1. Experienţa ofertantului în domeniu nu mai mică de 3 ani.
2.Experienţa generală, partenerii – se prezintă informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de bunuri similare oferite de participantul la cerere de oferte, recomandări din partea unor beneficiari de bunuri.
3. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă rapoartele financiare pentru anul 2016 şi 2017 (preferabil auditate).
4. Calitatea bunurilor - confirmate de certificate de calitate (conformitate).
5. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:

  • Copia certificatului de plătitor TVA (dacă este);
  • Copia extrasului din registru de stat al persoanelor juridice;
  • Copia licenţei sau autorizaţiei pentru activitatea permisă.

6.Informaţia privind beneficiarii efectivi ai companiei.

Modul de întocmire a ofertelor:

a) Oferta trebuie să fie întocmită în scris;
b) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;
c) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat;
d) Ofertantul este în drept să modifice sau să-şi retragă oferta. Orice modificare a ofertei urmează să fie întocmită şi prezentată în scris, semnată de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentată Grupului Achiziţii în plic sigilat, prin poştă sau prin curier, până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor. Retragerea ofertei se realizează printr-un aviz, pe care ofertantul trebuie să-l prezinte Grupului Achiziţii în scris, prin curier sau poştă, astfel, încât să se asigure recepţionarea avizului în cauză de către bancă până la expirarea termenului stabilit pentru prezentarea ofertelor.

Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea @maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;
  • Egor Casimovschi, e-mail:  egor.casimovschi@maib.md; tel. 022-303- 510, 060 667 653.

Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 20 iulie 2018, inclusiv, orele 17:00.

Agentul economic poate prezenta o singură ofertă. În cadrul ofertei prezentate pot fi propuse mai multe variante de preţ, inclusiv servicii alternative la cele solicitate de bancă, cu condiţia ca acestea să corespundă Caietului de sarcini şi necesităţilor băncii. În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca poate să excludă ofertanţii în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.

Avizul băncii nu constituie o obligaţiune a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţiei.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok