MAIB Pay
Gestionaţi o afacere care nu dispune de un magazin online sau nu are instalată soluţia de achitare on-line cu un card bancar?
Avem o soluţie eficientă, sigură şi uşor de implementat!
Platforma
MAIB Pay permite să oferiţi clienţilor dvs. posibilitatea de a achita cu cardul, online pentru produsele sau serviciile care le prestaţi chiar fără a deţine un magazin virtual sau un website, respectiv – fără costuri adiţionale.
Procedura de generare şi de expediere a unui link de plată către client e relativ simplă. Paşii necesari de urmat:
- Generaţi un cont spre plată, completând câmpurile prevăzute (Nume/Prenume, Destinaţia, Descrierea, Suma etc.);
- Transmiteţi contul sub forma unui link clientului utilizând e-mail-ul, SMS sau aplicaţii de mesagerie. Clientul accesează link-ul, vizualizează, confirmă contul de plată şi îl achită on-line cu orice card bancar;
- Ambele părţi sunt notificate pe e-mail cu privire la realizarea cu succes a plăţii.
Link-urile de plată reprezintă cea mai simplă metodă prin care puteţi accepta plăţi cu cardul la distanţă.
Acte necesare pentru încheierea Contractului privind achitarea plăţilor prin intermediul MAIB Pay:
- Extras din Registrul de Stat - ce confirmă persoana împuternicită să administreze activitatea, eliberat de Camera Înregistrării de Stat sau structurile teritoriale ale CÎS (pentru persoanele care se înregistrează la CÎS) sau alte organe abilitate;
- Copia buletinului de identitate a administratorului persoanei juridice – împreună cu originalul actului de identitate (pentru confirmare) sau, în lipsa acestuia, autentificată notarial;
- Copia BI al beneficiarului efectiv – împreună cu originalul actului de identitate (pentru confirmare) sau, în lipsa acestuia, autentificată notarial;
- Chestionarul E-commerce/MAIB Pay – conţine informaţii suplimentare despre persoana juridică şi activitatea online planificată;
- Dreptul de proprietate asupra proiectului on-line
Puteţi adresa întrebări sau solicita serviciul MAIB Pay pe adresa de e-mail:
cards@maib.md