MAIB: continuitatea operaţiunilor bancare este asigurată

Moldova Agroindbank implementează un plan de acţiuni, care permite asigurarea continuităţii operaţiunilor bancare, în contextul restricţiilor necesare pentru stoparea răspândirii COVID-19. 
Documentul, implementat de Comisia MAIB responsabilă de gestionarea situaţiei de urgenţă, prevede o serie de măsuri şi scenarii, care vor permite angajaţilor-cheie să activeze de la distanţă şi să gestioneze procesele necesare pentru continuitatea operaţiunilor. 

Serghei Cebotari, Preşedinte al Comisiei şi Preşedinte al Comitetului Executiv al MAIB, a specificat: "Nivelul de digitalizare al băncii, serviciile digitale puse la dispoziţia clienţilor, infrastructura de bancomate şi POS terminale, precum şi gradul înalt de dezvoltare a sistemelor IT permit deservirea continuă a clienţilor în regim online. În acelaşi timp, ajustările efectuate recent în infrastructura IT a băncii ne permit să asigurăm lucrul de acasă al angajaţilor-cheie din back office, astfel încât să avem continuitate în procese.

Situaţia de urgenţă impune măsuri corespunzătoare. Poziţia băncii în situaţia cauzată de COVID-19 este cunoscută. Indiferent de evoluţii, soluţii există. Ne îndemnăm clienţii să utilizeze la maximum serviciile digitale - MAIBank, Internet Banking, să dea prioritate plăţilor cu cardul. Venim cu acest îndemn de ani de zile, iar situaţia actuală, deşi extrem de regretabilă, demonstrează o dată în plus necesitatea acestor servicii. MAIB va asigura funcţionalitatea serviciilor digitale dedicate atât persoanelor fizice, cât şi juridice, inclusiv în caz de carantină.

Înţelegem că anumite situaţii impun totuşi vizite la bancă. De aceea, deşi o parte din unităţi şi-au sistat temporar activitatea, avem sucursale şi agenţii în toate raioanele şi municipiile ţării, care vor deservi clienţii în cadrul unui program de lucru redus. De asemenea, subliniez că MAIB, dar şi întregul sistem bancar, are suficientă lichiditate şi nu există motive de îngrijorare din acest punct de vedere”, a specificat Serghei Cebotari.

Echipa Moldova Agroindbank rămâne la dispoziţia clienţilor inclusiv online sau prin intermediul Contact Center la numărul de telefon 1313.

Îndemnul MAIB rămâne de a respecta cu stricteţe regulile anunţate de autorităţile ţării pentru protejarea întregii comunităţi. 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok