Moldova Agroindbank solicită INSISTENT clienţilor să evite deplasarea la bancă pentru achitarea facturilor

În contextul situaţiei provocate de COVID-19, stării de urgenţă declarate în Republica Moldova şi a măsurilor întreprinse pentru prevenirea răspândirii virusului, Moldova Agroindbank solicită repetat şi în mod INSISTENT clienţilor să se abţină de la deplasarea la unităţile bancare pentru achitarea plăţilor comunale.
 
Plăţile, facturile, amenzile şi transferurile pot fi achitate sau primite (în cazul transferurilor) prin intermediul soluţiilor alternative:
 
  • MAIBank – permite persoanelor fizice să efectueze zeci de operaţiuni bancare, inclusiv achitarea facturilor. 
  • Internet Banking - la dispoziţia clienţilor persoane fizice şi persoane juridice de pe site-ul www.maib.md pentru o gamă vastă de operaţiuni bancare, inclusiv achitarea facturilor.
  • Terminalele multifuncţionale – permit achitarea facturilor cu numerar şi pot fi găsite în zonele de deservire 24/24 ale Moldova Agroindbank.
     
Totodată, MAIB atrage atenţia clienţilor asupra faptului că mai mulţi prestatori de servicii de utilităţi publice au anunţat deja că nu vor recurge la măsura de deconectare sau penalităţi pe toată durata avertismentului de pericol epidemiologic (Apa Canal, Moldovagaz). Alţii au anunţat modalităţile de achitare online - Moldtelecom, Premier Energy
 
Pentru suport şi detalii, MAIB este la dispoziţia clienţilor 24/24 prin intermediul Contact Center la numărul de telefon 1313.
 
Pentru că ne pasă, echipa Moldova Agroindbank reitrează apelul autorităţilor – Staţi acasă!

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok