Close
Liber card - achitare în rate
Parteneri Promoţii Aplică acum
Deposits
Clasic Clasic+
Capital market services
Capital market services
M@IB Online Info COVID-19
Internet Banking eStatements
Transfer P2P Transfer T2C

Non-standard situations

Dacă tranzacţia a eşuat, dar constataţi că banii au dispărut din cont.

Blochaţi cardul!

Dacă aţi observat tranzacţii pe care ştiţi sigur că nu le-aţi efectuat ori pe extrasul de cont vă apare ca aţi retras bani de la un bancomat aflat într-o zonă unde stiţ sigur că nu ai fost, atunci urmează să verificaţi informaţia din extrasul de cont. Există riscul că a fost furat cardul, sau clonat, sau au fost copiate datele cardurlui etc.

Ce e de făcut? Contactaţi imediat banca şi blochaţi cardul!

Dacă a fost efectuată o singură plată, dar suma a fost debitată de două ori. Cel mai sigur este să păstraţi chitanţa şi să efectuaţi un refuz de plată. Dacă aţi plătit un produs, iar acesta nu a fost livrat:
  • Contactaţi comerciantul pentru a investiga motivele de ce nu a fost livrată marfa. Clientul are dreptul să solicite returnarea sumei din cauză că comerciantul nu a îndeplinit obligaţiile.

  • Contactaţi banca pentru a face un refuz de plată pe motiv că nu aţi primit comanda - în momentul în care se realizează o plată cu cardul, sunt posibile cazuri cînd banii nu sunt luaţi, ci blocaţi pe cardul clientului, existînd posibilitatea să fie deblocaţi.

  • Contactaţi APC pentru a depune o plîngere dacă nu aţi putut soluţiona problema cu comerciantul.

  • Când sunt efectuate cumpărături on-line, clientul are aceleaşi drepturi ca şi atunci când produsele unt achiziţionate dintr-un magazin obişnuit. Dacă produsele nu au calitatea aşteptată, clientul are dreptul la reparare, înlocuire, rambursare sau reducere de preţ, după caz. Informaţiile referitoare la produse sau servicii trebuie să fie corecte şi să nu inducă în eroare. Dacă sunt comunicate informaţii false sau înşelătoare, clientul are dreptul la rambursare. Astfel, este recomandat să fie consultat site-ul vânzătorului pentru a afla date despre politica privind returnarea produselor, calitatea bunurilor şi serviciilor etc.

  • Dacă nu vi se oferă o soluţie sau un răspuns satisfăcător si/sau a depasit termenul de livrare, Dvs. aveti dreptul sa depuneti o cerere privind contestarea platii la orice filiala BC “Moldova-AgroindBank”.
 Recomandări în timpul procesului de cumpărare.
  • Parcurgeţi complet prezentarea magazinului online şi condiţiile de cumpărare şi livrare la domiciliu.

  • Studiaţi condiţiile de siguranţă ale magazinului online, deoarece acestea reprezintă garanţia siguranţei datelor Dvs.

  • Studiaţi detaliat descrierea produsului/serviciilor solicitat.

  • Notaţi undeva datele legate de cumpărare.

  • Notaţi undeva datele tranzacţiei, respectiv a plăţii (codul tranzacţiei, numărul aprobării)

  • Feriţi datele secrete ale cardului Dvs. de persoanele neautorizate şi în acest scop păstraţi cardul Dvs., codul PIN şi parola acestuia în locuri diferite!
     
  • În cazul în care vă aflaţi încă pe pagina de plăţi a băncii şi daţi un clic pe butonul „Înapoi/Back” sau pe butonul „Reîmprospătare/Refresh” al programului de navigare, sau dacă închideţi fereastra de navigare înainte de a fi redirecţionat la pagina supermarketului/magazinului, plata nu va fi acceptată!