Achiziţia serviciilor de migrare a componentelor Sistemului Informatic bancar pe o platformă nouă a sistemelor operaţionale Microsoft Windows 10 şi Windows Server 2016 şi de renovare a mijloacelor tehnice aflate în utilizare în cadrul băncii

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează licitaţia privind achiziţia serviciilor de migrare a componentelor Sistemului Informatic bancar pe o platformă nouă a sistemelor operaţionale Microsoft Windows 10 şi Windows Server 2016 şi de renovare a mijloacelor tehnice aflate în utilizare în cadrul băncii
Etapele petrecerii licitaţiei

Licitaţia este organizată în două etape: 

     1) Prezentarea de către companii a documentelor şi informaţiilor pentru analiză şi evaluare privind corespunderea criteriilor de calificare stabilite de către bancă şi selectarea companiilor eligibile;  

     2) Înmânarea companiilor, selectate ca fiind eligibile, a caietului de sarcini privind achiziţia serviciilor în cauză, evaluarea ofertelor acestora conform criteriilor de evaluare şi desemnarea câştigătorului. 


Cerinţe de eligibilitate şi documente solicitate
 

Pentru participare şi calificare în cadrul primei etape de stabilire a companiilor eligibile, ofertantul urmează să corespundă următoarelor cerinţe şi a următoarelor documente:

     1. Experienţa ofertantului nu mai mică de 5 ani în domeniul implementării şi întreţinerii sistemelor de operare Microsoft Windows 7/10 şi Windows Server 2008R2/2016, serviciilor Directory Services, WDS, DNS, DHCP, WSUS, System Center Configuration Manager 2012 R2, a produselor software aplicative Microsoft şi altor vendori. 

     2. Participantul la licitaţie trebuie să prezinte informaţia privind cei mai valoroşi beneficiari de servicii similare, cu indicarea pentru fiecare proiect a informaţiei după cum urmează:

     2.1. lucrările executate (în esenţă) (de ex. migrare SO la staţii de lucru şi/sau servere, proiectare / implementare / migrare servicii şi/sau soluţii software cu indicarea denumirii);

     2.2. numărul de staţii de lucru a Beneficiarului procesate (MIC = 0–50 unit., MEDIU = 51-300 unit., MARE = 301-1000 unit., FOARTE MARE = 1001-3000 unit.);

     2.3. numărul de servere a Beneficiarului procesate (MIC = 0–5 unit., MEDIU = 6-30 unit., MARE = 31-100 unit., FOARTE MARE = 101-300 unit.);

     2.4. numărul de angajaţi ai Beneficiarului utilizatori finali (MIC = 0–50 unit., MEDIU = 51-300 unit., MARE = 301-1000 unit., FOARTE MARE = 1001-3000 unit.);

     2.5. număr de specialişti implicaţi în proiect din partea Furnizorului (număr de (a) ingineri de proiectare a infrastructurii IT, (b) ingineri configurare şi testare software aplicativ, (c) ingineri tehnici);

     2.6. termen de executare a proiectului (zile);

     2.7. costul serviciilor/proiectului (MDL);

     2.8. nivelului de satisfacţie a Beneficiarului de calitatea serviciilor prestate şi rezultatele obţinute în urma realizării proiectului (Nesatisfăcut, Satisfăcut)

     2.9. posibilitatea de contactare a beneficiarului de referinţă (Da / Nu), în cazul „Da” – să se indice date de contact.
3. Participantul la licitaţie va prezenta informaţia privind componenţa echipei de proiect.
4. În echipa de proiect trebuie să facă parte specialişti cu experienţă de cel puţin 2 ani şi certificate de confirmare a calificărilor profesionale respective (se prezintă copia certificatelor), după cum urmează:

     4.1. ingineri de proiectare a infrastructurii IT (sisteme de operare Microsoft Windows 7/10 şi Windows Server 2008R2/2016, serviciilor Directory Servises, WDS, DNS, DHCP, WSUS, System Center, Configuration Manager 2012 R2) – minim 1 specialist;

     4.2.  ingineri configurare şi testare software aplicativ – minim 2 specialişti;

     4.3. ingineri tehnici (executarea lucrărilor de implementare software) – minim 4 specialişti.
5. Prezentarea certificatelor de instruire/conformare a ofertantului şi/sau reprezentanţilor acestuia la cerinţele şi bunele practici din domeniul securităţii informaţiei este opţională şi prezină un avantaj pentru ofertant.


6. Situaţia privind rezultatele financiare ale ofertantului – se prezintă raportul financiar pentru a.2017 (preferabil auditat).


7. Confirmarea înregistrării  ofertantului la organele de stat – se prezintă:

     7.1. copia certificatelor de înregistrare ca plătitor de TVA;

     7.2. licenţa sau autorizaţia pentru activitatea permisă;

     7.3. extrasul din Registrul de stat al întreprinderilor şi organizaţiilor de la Agenţia Servicii Publice.
8. Informaţia cu privire la beneficiarii efectivi ai companiei. 
Modul de întocmire şi prezentare a documentelor şi informaţiilor:

a) Documentele şi informaţiile solicitate de bancă se prezintă în limba română;

b) Pe copiile documentelor şi pe informaţiile întocmite de către ofertant se aplică semnătura persoanei împuternicite şi ştampila ofertantului;

d) Documentele se prezintă în plic sigilat şi ştampilat.
Locul depunerii plicurilor cu documentele şi informaţiile de calificare:

• BC „Moldova-Agroinfbank” S.A., mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , Grupul Achiziţii;
Persoane de contact:

• Maria Tabarcea, e-mail: maria.tabarcea@maib.md; tel. 022-444-078,  022-303-519, 068 600 576;
Data limită de depunere a plicurilor cu documentele şi informaţiile de calificare: 06 septembrie 2018, inclusiv, orele 17:00.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok