Manager produse segmentul private banking, Departamentul Dezvoltare Produse Retail
|
Misiune post: Elaborarea şi gestionarea produselor pentru clienţii private banking
Responsabilităţile funcţiei:
- Elaborarea şi gestionarea produselor din segmentul private banking prin prisma profitabilităţii şi creşterii fidelităţii clientului faţă de Bancă;
- Optimizarea fluxurilor şi proceselor interne de analiză şi acordare a produselor bancare clientelei din segmentul premiu;
- Iniţierea dezvoltărilor IT (Business Requirement), precum şi elaborarea/actualizarea Actelor Normative Interne;
- Contribuirea la crearea planurilor de promovare pentru produsele gestionate, echipare, precum şi urmărirea executării lor.
Abilităţi necesare:
- Studii superioare şi experienţă minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar (gestionarea şi/sau vânzarea produselor bancare);
- Cunoaşterea specificului produsului bancar -prin prisma funcţionalităţilor tehnice şi specificului comercial;
- Capacitate de analiză şi focus pe rezultat;
- Capacitate de comunicare interpersonală, sociabil/ă, capacitate de lucru atât în echipă cât şi individual;
- Abilităţi organizaţionale, respectarea termenului limită propus la realizarea task-urilor
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă, engleză- nivel minim B1;
- Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel, Word, Power Point ).
Ce oferim:
- Pachet salarial atractiv, parte variabilă pentru performanţă şi avantaje extra-salariale;
- Oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu profesional, sector bancar;
- Grafic de activitate stabil 5 zile săptămânal;
- Tichete de masă.
Persoanele* interesate sunt invitate să transmită CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcţia pentru care candidează. Doar persoanele selectate vor fi contactate. |
Inspector securitate, Serviciul Securitate
|
Domeniul de aplicare a funcţiei:
· Gestionarea sistemelor de supraveghere video.
Responsabilităţi de bază:
- monitorizarea respectării politicii de securitate;
- analiza necesității de instalare a mijloacelor de supraveghere video;
- gestionarea mentenanței sistemului de supraveghere video;
- managementul mentenanţei sistemului de supraveghere video;
- întocmirea notelor legate de sucuritate.
Profilul candidatului:
- cunoştinţe în sisteme de supraveghere video;
- experienţă de muncă în domeniul securităţii, ori organele de drept;
- autonomie, energic, responsabilitate.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Şef al Departamentului Dezvoltare Produse Business Banking
|
Subordonat:
- Vicepreşedintelui Diviziunii Business Banking
Domeniul de aplicare a funcţiei:
- Gestiunea portofoliului de produse destinate clienţilor IMM; implementarea produselor şi serviciilor bancare noi.
Nivel de subordonare:
Responsabilităţi de bază:
- dezvoltarea şi gestionarea portofoliului de produse pentru clienţii IMM (produse de credit, produse documentare, depozite, conturi curente, produse FX, plăţi);
- elaborarea conceptului şi etapelor de implementare a noilor produse;
- optimizarea, remodelarea proceselor de afaceri legate de produsele existente;
- elaborarea noilor programe de produs, instrucţiuni interne privind procesul de lucru cu produsele;
- determinarea limitelor produselor, dezvoltarea metodelor de evaluare a profitabilităţii produselor;
- gestionarea relaţiilor cu clienţii IMM pe baza unor parteneriate pe termen lung;
- monitorizarea tarifelor şi comisioanelor pentru produsele şi serviciile existente, prezentarea de propuneri pentru modificarea acestora.
Profilul candidatului:
- studii superioare în domeniul ştiinţelor economice sau domenii conexe;
- program de masterat ar constitui un avantaj;
- minimum 3 - 5 ani experienţă în Product manager sau poziţie similară;
- abilităţi excelente de comunicare şi prezentare;
- orientarea către client;
- orientare spre rezultat şi abilităţi de gestionare a mai multor proiecte;
- abilităţi puternice interpersonale şi de gestionare a timpului;
- competenţă în Microsoft Office Suite şi BPM;
- cunoaşterea limbilor română, rusă şi engleză;
- certificări în managementul produselor ar constitui un avantaj.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Ofiţer Microcreditare, Departamentul Vânzări Business Banking
|
Localitate:
- Chişinău, Bălţi, Cahul, Briceni, Edineţ, Drochia, Rîşcani, Şoldăneşti, Ungheni, Orhei, Nisporeni, Ialoveni, Hînceşti, Căuşeni, Comrat, Cantemir, Ceadîr-Lunga ş.a.
Durată contract:
Sarcini şi responsabilităţi:
- Atragerea directă a clienţilor Micro;
- Asistenţa clienţilor în documentaţie;
- Pregătirea documentaţiei şi a cererii de credit;
- Asistenţa clienţilor pe tot parcursul procesului de creditare.
Cerinţe faţă de candidat şi calităţi personale:
- Studii universitare (de preferinţă în economie sau domenii conexe);
- Fără experienţă de muncă (experienţa în organizaţiile microfinanciare şi vânzări directe B2B, B2C- va constitui un avantaj);
- Abilităţi de comunicare excelente;
- Orientare către client şi rezultat;
- Dorinţă de creştere şi dezvoltare în domeniul bancar;
- Responsabilitate, flexibilitate.
Ce oferim:
- salariu (componenta fixă şi variabilă);
- posibilităţi de avansare în funcţie şi mediu de lucru prietenos;
- program de beneficii şi motivare non-financiară;
- tichete de masă, reduceri la săli de sport, reduceri la parteneri etc.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Business Analyst (CRM)
|
Sarcini şi responsabilităţi:
- efectuează analiza cerinţelor business în vederea definirii specificaţiilor funcţionale;
- identifică oportunităţile de îmbunătăţire a sistemului de raportare a datelor despre clienţi;
- identifică măsuri pentru îmbunătăţirea experienţei clientului şi înaintează propuneri de implementare/dezvoltare/modificare a proceselor;
- participă la întocmirea cerinţelor de automatizare şi/sau robotizare a proceselor tehnologice, de creare a sistemelor de manipulare a datelor, interpretare a tranzacţiilor şi de comunicare cu alte soluţii soft bancare şi/sau nebancare (externe), inclusiv digitale.
Cerinţe faţă de candidat şi calităţi personale:
- studii superioare economice/financiare/IT;
- experienţa de muncă de minimum 2 ani în domeniul relevant postului;
- cunoştinţe privind sistemele de gestiune ale bazelor de date;
- experienţă în lucrul cu masive şi platforme de date.
Ce oferim?
- salariu fix şi bonusuri pentru performanţă;
- posibilităţi de avansare în funcţie şi mediu de lucru prietenos;
- program de beneficii şi motivare non-financiară;
- tichete de masă, reduceri la săli de sport, reduceri la parteneri etc.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Administrator de Sistem (MS SQL), Departamentul Tehnologii Informaţionale
|
Sarcini şi responsabilităţi:
Durată contract:
Domeniu:
Cerinţe faţă de candidat şi calităţi personale:
- studii superioare în domeniul programării, tehnologiilor informaţionale sau matematicii aplicate;
- experienţă de muncă în administrarea bazelor de date MS SQL;
- cunoaşterea la un nivel avansat a opţiunilor SQL Server - High Availability şi Disaster Recovery;
- experienţă de creare şi gestionare ETL packages, proceduri, automatizări procese;
- nivel avansat în depanări incidente;
- abilităţi de lucru individual şi în echipă;
- punctualitate şi responsabilitate;
- cunoaşterea limbii engleze specifice domeniilor tehnice.
Ce oferim?
- salariu atractiv şi bonusuri pentru performanţă;
- posibilitate de creştere şi dezvoltare în una dintre cele mai mari instituţii bancare din ţară;
- posibilităţi de avansare în funcţie şi mediu de lucru prietenos;
- program de beneficii şi motivare non-financiară;
- tichete de masă etc.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Direcor Sucursale mun. Chişinău şi or. Ocniţa
|
Responsabilităţile funcţiei:
- Gestionarea şi asigurarea bunei funcţionalităţi a echipei;
- Îndeplinirea planului de vănzări;
- Respectarea standardelor, procedurilor, instrucţiunilor elaborate aferent activităţii sucursalei.
Competenţe necesare:
- Experienţă în sistemul bancar;
- Abilităţi manageriale, organizatorice;
- Abilităţi de a soluţiona problemele apărute în sucursală;
- Aptitudini analitice;
- Orientare spre rezultat.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Manager Proiecte Dezvoltare Produse Digitale, Departamentul Business Digital
|
Misiune post:
- Asigură crearea şi implimentarea proiectelor de produse/servicii digitale în cadrul Băncii
Principalele responsabilităţi:
- Gestioneaza toate proiectele din propriul portofoliu;
- Planifică si monitorizează alocarea de resurse pentru proiect;
- Planifică si monitorizează realizarea tuturor activităţilor în cadrul proiectului;
- Poartă responsabilitate pentru livrabilele proiectului cu respectarea termenenilor, nivelului estimat de cost si criteriilor minime de acceptanta;
- Organizează si coordonează activităţile în cadrul echipelor de proiect;
- Elaborează cerinţe tehnice privind modificarea/ îmbunătăţirea/ dezvoltarea sistemelor informaţionale;
- Defineşte şi adaptează procesele de business existente în dependenţă de priorităţile şi obiectivele de dezvoltare ale Băncii;
- Pregăteşte şi prezintă către Managementul băncii rapoarte periodice privind implementarea proiectelor;
- Planifică si coordonează activităţile post proiect (promovare, suport, etc).
- Monitorizeaza sistematic indicatorii economici serviciului dezvoltat;
- Initiază cerinţe şi alte proiecte de optimizare şi creştere a metricilor de produs;
- Organizează activităţi de User Research/CusDev;
Cerinţe:
- Studii superioare în domeniul economic sau tehnologii informaţionale;
- Cunoştinţe de baza UX şi Customer Jorney;
- Cunoştinţe practice în digital product management şi product analytics;
- Experienţa în gestiunea proiectelor constituie un avantaj;
- Cunoaşterea limbii engleze – nivelul mediu/avansat;
- Cunoştinţe PC la nivel de utilizator avansat.
Beneficii:
- Program individual de dezvoltare profesională;
- Posibilităţi de avansare în funcţie şi mediu de lucru prietenos;
- Pachet salarial atractiv, bonusuri pentru performanţă şi avantaje extra-salariale;
- Oferte corporative la săli de sport;
- Tichete de masă.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Manager produse segmentul private banking, Departamentul Dezvoltare Produse Retail
|
Misiune post:
- Elaborarea şi gestionarea produselor pentru clienţii private banking.
Responsabilităţile funcţiei:
- Elaborarea şi gestionarea produselor din segmentul private banking prin prisma profitabilităţii şi creşterii fidelităţii clientului faţă de Bancă;
- Optimizarea fluxurilor şi proceselor interne de analiză şi acordare a produselor bancare clientelei din segmentul premiu;
- Iniţierea dezvoltărilor IT (Business Requirement), precum şi elaborarea/actualizarea Actelor Normative Interne;
- Contribuirea la crearea planurilor de promovare pentru produsele gestionate, echipare, precum şi urmărirea executării lor.
Abilităţi necesare:
- Studii superioare şi experienţă minimă de 2 ani în cadrul domeniului financiar-bancar (gestionarea şi/sau vânzarea produselor bancare);
- Cunoaşterea specificului produsului bancar -prin prisma funcţionalităţilor tehnice şi specificului comercial;
- Capacitate de analiză şi focus pe rezultat;
- Capacitate de comunicare interpersonală, sociabil/ă, capacitate de lucru atât în echipă cât şi individual;
- Abilităţi organizaţionale, respectarea termenului limită propus la realizarea task-urilor
- Cunoaşterea limbilor: română, rusă, engleză- nivel minim B1;
- Utilizator încrezut PC (Microsoft Office, Excel, Word, Power Point).
Ce oferim?
- Pachet salarial atractiv, parte variabilă pentru performanţă şi avantaje extra-salariale;
- Oportunitatea dezvoltării unei cariere într-un mediu profesional, sector bancar;
- Grafic de activitate stabil 5 zile săptămânal;
- Tichete de masă.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
ŞEF TREZORERIE
|
Sarcini şi responsabilităţi:
- Gestionarea expunerii valutare şi a plăţilor în valută străină;
- Prognozarea cerinţelor de finanţare şi de acoperire împotriva riscurilor pe termen mediu şi lung;
- Managementul capitalului băncii;
- Gestionarea zilnică a numerarului;oferirea suportului la schimbări în aplicaţie;
- Gestionarea mecanismului de împrumut;
- Gestionarea riscului ratei dobânzii şi elaborarea strategiilor de mitigare a riscurilor;
- Gestionarea riscului valutar şi elaborarea strategiilor de mitigare a riscurilor valutare;
- Analizarea diverselor scenarii şi riscuri, şi raportarea managementului superior;
- Pregătirea rapoartelor pentru comitetul de conducere şi consiliul băncii;
- Oferirea suportului pentru procesele de sfârşit de lună, în caz de necesitate.
Abilităţi şi competenţe:
- Experienţă în conducerea diviziunii de trezorerie bancară;
- Înţelegerea şi experienţa în contabilitatea de trezorerie, inclusiv FX, lichiditate, flux de numerar şi diverse instrumente financiare;O bună înţelegere a standardelor internaţionale de raportare financiară şi a contabilităţii de acoperire împotriva riscurilor (de dorit cunoştinţe/expertiză în IFRS 9);
- Cunoaştere temeinică a principiilor privind Preţurile de Transfer ale Fondurilor (FTP);
- O înţelegere temeinică a pieţelor financiare, a instrumentelor financiare şi a titlurilor de creanţă;
- Cunoaşterea relaţiilor şi angajamentelor bancare;
- Capacitatea de a lucra independent şi de a face parte dintr-o echipă extinsă;
- Gestionarea corespunzătoare a informaţiilor sensibile;
- Capacitatea excelentă de time management şi abilităţi organizaţionale;
- Atenţie deosebită pentru detalii;
- Abilităţi excelente în managementul relaţiilor cu clienţii şi în servicii pentru clienţi;
- Jucător de echipă cu abilităţi de comunicare şi coordonare cu mai multe părţi;
- Competenţe avansate în programe de calculator, inclusiv capacităţi de utilizare Microsoft Excel;
- Cunoaşterea limbilor: română, engleză, rusă.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Operator ghişeu bancă mun. Chişinău în teritoriu
|
Profilul candidatului:
- studii superioare sau medii de specialitate în domeniul financiar-economic;
- abilităţi de vînzare a produselor bancare;
- capacitate de asumare a responsabilităţii;
- gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele;
- comunicabilitate, spirit de iniţiativă şi de toleranţă;
- abilitatea de a lucra în echipă şi cu ritm înalt de muncă;
- cunoaşterea limbii de stat şi limbii rusă.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Inginer QA Automation
|
Sfera/aria de activitate:
- Design-ul proceselor/procedurilor de testare a produselor software;
- Dezvoltarea si executarea scripturilor de automatizare;
- Analiza si identificarea punctelor slabe ale functionalului produselor software, prezentarea rapoartelor de testare;
- Analiza scenariilor de testare manuala;
- Mentinerea si dezvoltarea automatizarii scenariilor de testare in cadrul dezvoltarilor iterative;
- Participarea in etapele de dezvoltare si implementare a produselor software;
- Elaborarea documentatiei tehnice aferent sferei de activitate;
- Participarea in proiecte de implementare/innoire a produselor software, incepind de la etapa de selectie a produsului, pina la darea in exploatare.
Ce așteptări avem:
- Studii superioare in domeniul Tehnologiilor Informationale / Informatica / Inginerie Software
- Studii superioare in domeniul Tehnologiilor Informationale / Informatica / Inginerie Software
- Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara;
- Cunostinte avansate HTML, XML, JSON, SOAP;
- Cunostinte avansate SQL si scripting;
- Cunostinte avansate a metodologiilor, standardelor, utilitarelor si proceselor QA;
- Cunoasterea limbii engleze specifice domeniilor tehnice.
Platforme de tehnologii utilizate:
- LINUX, AIX, CentOS;
- LINUX/UNIX;
- Windows Server 2012R2, 2019;
- Java, .NET;
- Veeam Backup and Replication;
- Docker, Kubernetes;
- Grafana, Prometheus, Graphite, GrayLog;
- GitLab, Jenkins, Ansible;
- Tehnologiile utilizate in cadrul QA Automation vor fi definite impreuna cu candidatul ofertat de banca.
Aptitudini personale:
- LINUX, AIX, CentOS;
- Te adaptezi rapid la schimbari;
- Iti planifici corect timpul de lucru;
- Abilitati puternice de investigare situatii/incidente;
- Gandire analitica;
- Abilitati de lucru individual si in echipa;
- Punctualitate si responsabilitate.
Ce propunem:
- Proiecte interesante de lunga durata;
- Pachet salarial atractiv, cu grafic bine stabilit;
- Posibilitate de participare la cursuri de perfectionare/instruire in domeniul Tehnologiilor Informationale.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Administrator Sisteme Informatice, OS Windows
|
Sfera/aria de activitate:
- Instalarea, configurarea, administrarea sistemelor de operare Windows Server;
- Gestionarea si. monitorizarea infrastructurii de servere (fizice/virtuale);
- Gestionare si monitorizarea platformelor de virtualizare (Hyper-V, VMWare);
- Gestionarea Active Directory, Windows DNS/FileServer/DHCP/Group Policy/Certification Authority/IIS/WSUS, System Center;
- Instalarea, configurarea si darea in exploatare a componentelor software gazduite de serverele din gestiune;
- Asigurarea disponibilitatii si continuitatii functionarii componentelor aplicative si a serverelor din gestiune;
- Administrarea sistemelor de gestionare a copiilor de rezerva (componente de servere, aplicatii, baze de date: VEEAM, DPM);
- Participarea la investigarea situatiilor neordinare in functionarea sistemelor din gestiune, inlaturarea vulnerabilitatilor si breselor de securitate identificate;
- Participarea in proiecte de dezvoltare a infrastructurii de servere;
- Participarea in proiecte de implementare/innoire a produselor software, incepind de la etapa de selectie a produsului, pina la darea in exploatare.
Ce așteptări avem:
- Studii superioare in domeniul Tehnologiilor Informationale / Informatica;
- Experienta de minimum 3 ani pe o pozitie similara;
- Cunostinte avansate in domeniul Windows Server si rolurile Windows Server in infrastructura de tip Enterprise;
- Cunostinte de baza in utilizarea PowerShell, CLI;
- Cunostinte de baza de hardware/software High-Availability si Disaster Recovery;
- Cunostinte de baza Networking;
- Cunoasterea limbii engleze specifice domeniilor tehnice.
Platforme de tehnologii utilizate:
- Windows Server 2012R2, 2019 (Enterprise Level Roles and Features);
- Hyper-V, VMWare;
- SCOM, SCCM;
- Data Protection Manager, Veeam Backup and Replication;
- Microsoft Exchange, Microsoft Sharepoint;
- Citrix ADC.
Aptitudini personale:
- Te adaptezi rapid la schimbari;
- Intelegi diferenta dintre modelele Waterfall si Agile;
- Iti planifici corect timpul de lucru;
- Sa depanezi un incident si sa identifici cauza unei probleme tehnice;
- Transformi o sarcina business in sarcina tehnica;
- Abilitati de lucru individual si in echipa;
- Punctualitate si responsabilitate.
Ce propunem:
- Proiecte interesante de lunga durata;
- Pachet salarial atractiv, cu grafic bine stabilit;
- Posibilitate de participare la cursuri de perfectionare/instruire in domeniul Tehnologiilor Informationale.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Inginer-programator Front/Back
|
Cunoștințe:
- .NET Framework/.NET Core
- Java Android/IOS
- ASP.NET, REST
- MS SQL
- JavaScript
- Angular
- RabbitMQ
- GitLab
Responsabilități:
- analiza si clarificarea cerintelor cu analistul business
- participă la implementarea noilor functionalitati, testarea şi implementarea acestora;
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Analist sisteme informatice Direcţia Analiză Sisteme, Departamentul Tehnologii Informaţionale
|
Responsabilităţi:
- .NET Framework/.NET Core
- Participarea la elaborarea, dezvoltarea aplicaţiilor bancare şi sistemelor informatice de performanţă (Temenos.T24, 1C.ERP, Cash Management, Payments, Collection/Antifraud/ Decision Engine, Middleware solution, Internet/Mobile banking).
- Analiza şi optimizarea proceselor/fluxurilor aferente soluţiilor soft implementate în bancă.
- Formalizarea cerinţelor detaliate de dezvoltare/modificare a componentelor soft în cadrul aplicaţiilor şi sistemelor bancare.
- Participarea la testarea tehnologiilor, soluţiilor şi aplicaţiilor elaborate.
- Elaborarea instrucțiunilor de utilizare a aplicaţiilor bancare.
Profilul candidatului:
- studii superioare în domeniul economic şi/sau tehnologiilor informaţionale;
- experienţă de muncă minim 3 ani în sistemul bancar;
- gândire structurată, flexibilitate şi capacitate de analiză şi sinteză;
- abordare creativă şi capacităţi de generare de idei şi de determinare a soluţiilor optimale pentru derularea unui proces;
- abilităţi de comunicare şi organizare;
- abilitatea de a lucra individual şi în echipă;
- cunoaşterea limbii române şi engleze;
- orientare spre procese şi rezultat.
Persoanele interesate de acest post sunt rugate să expedieze un CV/Cerere de intenţie la adresa de email resurseumane@maib.md. |
Ne vom bucura să fii parte a echipei maib.
Te invităm să trimiţi Fişa candidatului la adresa: resurseumane@maib.md
|