Close
Depozite
Clasic Clasic+
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
Servicii electronice
Internet-Banking SMS-notificări
M@IB Online Info COVID-19
Internet Banking MAIBank Mobile Extrase Electronice Transfer P2P Transfer T2C

E-commerce


Aveţi un website pe care-l dezvoltaţi sau un magazin on-line complex deja lansat, cu ajutorul căruia vindeţi volume mari de produse sau servicii? Suntem siguri că doriţi, să oferiţi clienţilor pe lângă produse sau servicii de calitate, şi o modalitate sigură şi rapidă de plată pentru acestea. 
De aceea, vă punem la dispozitie soluţia de E-commerce bazată pe inovaţie, special creată pentru nevoile dumneavoastră.

Însă dacă nu dispuneţi de un magazin online, propunem o soluţie eficientă pentru tranzacţii electronice - MAIB Pay. Utilizaţi această platformă pentru vânzări on-line, fără a fi necesară dezvoltarea unei pagini web, respectiv – fără costuri adiţionale. 
Procesul de înregistrare durează mai puţin de un minut. Generaţi un cont spre plată, îl transmiteţi clientului printr-un link pe e-mail, iar acestuia nu îi rămâne decât să confirme şi să achite plata cu oricare card bancar.
 

Moldova-Agroindbank deţine o experienţă de peste 10 ani în oferirea serviciilor inovative în domeniul comerţului electronic (E-commerce) pe piaţa Republicii Moldova. 
 
Avantajele serviciului E-commerce de la MAIB sunt:
  • Utilizarea tehnologiei 3DSecure, menită să ofere siguranţă în mediul on-line, atât pentru comercianţi cât şi pentru deţinătorii de carduri în momentul efectuării tranzacţiilor;
  • Sistemul propriu antifraudă, care oferă o siguranţă în plus comercianţilor săi;
  • Sistemul de raportări exhaustiv, efectiv şi modern;
  • Suport 24/7;
  • Posibilitatea de personalizare a paginii de plată prezent pe proiectul online;
  • Un singur contact pentru întrebări tehnice, business, contabile recepţionate de la comercianţi.
 
Paşii de urmat pentru ca afacerea dvs. să accepte carduri în mediul on-line:
  1. Transmiteţi către cards@maib.md solicitarea de conectare la serviciul E-commerce (cu indicarea denumirii proiectului on-line);
  2. Primiţi un chestionar pentru completare;
  3. După completarea chestionarului primiţi oferta comercială, documentaţia tehnică necesară pentru acceptarea cardurilor pentru proiectul ce-l desfăşuraţi şi efectuarea testărilor;
  4. După îndeplinirea cerinţelor Sistemelor Internaţionale de Plăţi, este semnat contractul bilateral şi are loc conectarea acestui proiect pentru acceptarea cardurilor bancare prin intermediul MAIB.
 
Acte necesare pentru încheierea Contractului privind acceptarea cardurilor la plată în  E-commerce: 
  • Extras din Registrul de Stat - ce confirmă persoana împuternicită să administreze activitatea, eliberat de Camera Înregistrării de Stat sau structurile teritoriale ale CÎS (pentru persoanele care se înregistrează la CÎS) sau alte organe abilitate;
  • Copia buletinului de identitate a administratorului persoanei juridice - împreună cu originalul actului de identitate (pentru confirmare) sau, în lipsa acestuia, autentificată notarial;
  • Copia BI al beneficiarului efectiv – împreună cu originalul actului de identitate (pentru confirmare) sau, în lipsa acestuia, autentificată notarial;
  • Chestionarul clientului – persoană juridică (conform procedurii ”Cunoaşte-ţi clientului”) semnat şi ştampilat de către PJ în cazul în care el nu este client al Băncii. 
  • Dreptul de proprietate asupra proiectului on-line.
 
Vă stăm la dispoziţie pentru detalii: cards@maib.md / 022 303 554 sau prin intermediul sucursalelor şi agenţiilor noastre.
 
LISTA sucursalelor şi agenţiilor