Close
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
Depozite
Clasic Clasic+
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
M@IB Online
InternetBanking MobileBanking ExtraseElectronice CereriElectronice TransferP2P TransferT2C

MAIB-Factura

V-aţi pomenit adesea în situaţiile în care fiind la birou ori în deplasare nu reuşiţi să achitaţi facturile pentru serviciile comunale sau le-aţi achitat cu întârziere?

De acum încolo termenele de plată a facturilor nu vor mai fi o povară!

Prin intermediul serviciului MAIB-FACTURA, oferit de Moldova Agroindbank, aveţi posibilitatea să achitaţi, în mod automatizat, facturile emise de către prestatorii de servicii locativ-comunale, de telefonie mobilă şi internet.

Cine poate beneficia de acest serviciu?
Orice client, care deţine conturi curente şi efectuează achitarea regulată a facturilor pentru serviciile servicii locativ-comunale, de telefonie mobilă şi internet, poate beneficia de avantajele serviciului MAIB-FACTURA.

Cum funcţionează acest serviciu?

La depunerea cererii, veţi stabili data, intervalul de timp şi periodicitatea achitării facturilor dumneavoastră.
Astfel, în dependenţă de aceşti parametri facturile pentru serviciile comunale vor fi achitate prin retragerea din contul dumneavoastră, a sumei ce corespunde facturii de plată emise de către prestator. 

La solicitarea dumneavoastră şi în funcţie de fiecare prestator de serviciu în parte, poate fi setată o limită maximă de plată a unei facturi. Totodată, în cazul în care suma facturii va depăşi această limită, ea nu va fi achitată.

Prin intermediul acestui serviciu banca va achita în numele Dumneavoastră, facturile emise de către următoarele organizaţii:

 → Infocom
 → Moldtelecom (telefonie fixă, Unite şi MaxDSL/MaxFiber/IPTV)
 → Gas Natural FenosaFurnizare Energie
 → ÎM Apă - Canal Chişinău*
 → SUN TV

*datele contoarelor trebuie să fie comunicate prin telefon, companiei prestatoare de servicii, înainte de achitarea facturii.

Ce se întâmplă în cazul insuficienţei de bani în cont?

În cazul în care nu aveţi suficienţi bani în cont pentru achitarea facturii şi a comisioanelor aferente sau există alte motive care fac imposibilă procesarea tranzacţiilor pe contul respectiv, facturile indicate în cerere nu vor fi achitate, iar dumneavoastră veţi fi anunţat prin e-mail despre acest fapt, inclusiv despre încercările ulterioare de achitare, până în momentul efectuării plăţii sau a expirării facturii respective.

Pentru mai multe detalii apelaţi serviciul Call Center la (022) 268 999 sau adresaţi-vă în oricare din sucursalele băncii.