Close
Depozite
Clasic Clasic+
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
Servicii electronice
Internet-Banking SMS-notificări
M@IB Online Info COVID-19
Internet Banking MAIBank Mobile Extrase Electronice Transfer P2P Transfer T2C

MAIB Plăţi

Moldova Agroindbank preia grija termenelor de plată şi Vă scapă de inconvenienţele deplasării la ghişeele băncii. Vă propunem una din cele mai simple şi inovatoare metode pentru efectuarea plăţilor regulate, direct din contul dumneavoastră - Serviciul MAIB Plăţi (plăţi programate).

MAIB Plăţi este un serviciu destinat clienţilor băncii pentru transferul la date fixe a sumelor fixe din contul curent la conturile proprii sau la conturile persoanelor terţe.

Cine poate beneficia de acest serviciu?

Orice client, care deţine conturi curente sau depozite de economii şi efectuează transferuri regulate în sume fixe pentru achitarea datoriilor sau cărorva servicii, poate beneficia de avantajele serviciului MAIB Plăţi.

Şi mai mult, acum banca oferă clienţilor săi, care păstrează valori în safeurile individuale ale băncii, să uite de grija achitării plăţii lunare doar prin abonarea la serviciul MAIB Plăţi.

Ce transferuri presupune MAIB Plăţi?

Prin MAIB Plăţi aveţi posibilitatea de a transfera la date programate din contul curent sume fixe:

  • în favoarea rudelor (transferul unei sume în contul copilului pentru cheltuieli de buzunar sau în contul părinţilor pentru cheltuieli curente),
  • pentru achitarea bunurilor sau serviciilor oferite de către terţi,
  • pentru achitarea plăţii lunare aferente serviciilor băncii de păstrare a valorilor în safeuri individuale.
Periodicitatea cu care se efectuează transferul în cadrul Serviciului MAIB Plăţi poate fi: zilnică, săptămânală, lunară sau anuală.

Astfel, fie că este vorba de plăţi către terţi sau de transferuri periodice între conturile proprii, cu serviciulMAIB Plăţi, banii dumneavoastră vor ajunge cu punctualitate la destinaţie, chiar dacă nu sunteţi în ţară. Trebuie doar să vă asiguraţi că la data scadenţei aveţi suma necesară în cont.

Ce se întâmplă în cazul insuficienţei de bani în cont?

În cazul în care nu aveţi suficienţi bani în cont pentru efectuarea transferului şi a comisioanelor aferente sau există alte motive care fac imposibilă procesarea tranzacţiilor pe contul respectiv, operaţiunea nu va fi executată, iar dumneavoastră veţi fi anunţat prin e-mail despre acest fapt.

Pentru mai multe detalii apelaţi serviciul Contact Center la 1313  sau adresaţi-vă în oricare din sucursalele băncii.