Close
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
Depozite
Clasic Clasic+
Servicii pe piaţa de capital
Piaţa de capital
Servicii electronice
Internet-Banking SMS-notificări
M@IB Online
InternetBanking MAIBankMobile ExtraseElectronice CereriElectronice TransferP2P TransferT2C

MAIB-Sweep

Moldova Agroindbank vă oferă acum posibilitatea de a economisi în mod regulat fără a vă deplasa la bancă.
În ce mod? Simplu. Este suficient să vă abonaţi la serviciul MAIB-SWEEP.

MAIB-SWEEP este un serviciu destinat clienţilor băncii pentru transferul programat al soldului contului la alte conturi proprii curente în aceeaşi valută, inclusiv pentru operaţiuni cu carduri de plată şi depozite de economii în cadrul băncii.

Cine poate beneficia de acest serviciu?
Orice client, care deţine conturi curente sau depozite de economii şi efectuează transferuri regulate între conturile proprii, poate beneficia de avantajele serviciului MAIB-SWEEP.

Ce transferuri presupune MAIB-SWEEP?
Prin MAIB-SWEEP aveţi posibilitatea de a transfera la contul curent, inclusiv pentru operaţiuni cu carduri de plată sau la depozitul de economii:

  • soldul integral al contului
  • surplusul contului (suma ce depăşeşte o anumită limită stabilită de dumneavoastră)

Dacă aţi optat pentru transferul soldului integral al contului, atunci banca,  la o dată stabilită, va transfera toată suma din cont la un alt cont al dumneavoastră din cadrul băncii.

În cazul în care aţi optat pentru transferul regulat al surplusului contului, atunci banca va transfera, la data programată, toată suma ce va depăşi limita stabilită de dumneavoastră (sold minim).

În acest mod, puteţi spori economiile dumneavoastră prin transferul sumelor din contul curent la contul de depozit sau prin transferul lunar al dobânzii  la contul de economii. Totodată, aveţi posibilitatea să vă asiguraţi un mai bun management al finanţelor dumneavoastră prin transferul regulat al sumelor la cardul de plată.

Important: dacă alegeţi transferul unei sume ce depăşeşte un anumit sold, trebuie să menţineţi în permanenţă în cont soldul minim stabilit prin contract cu banca. 

Ce se întâmplă în cazul insuficienţei de bani în cont?

În cazul în care nu aveţi suficienţi bani în cont pentru efectuarea transferului şi a comisioanelor aferente sau există alte motive care fac imposibilă procesarea tranzacţiilor pe contul respectiv, operaţiunea nu va fi executată, iar dumneavoastră veţi fi anunţat prin e-mail despre acest fapt.

Pentru mai multe detalii apelaţi serviciul Call Center la (022) 268 999  sau adresaţi-vă în oricare din sucursalele băncii.