Asistent al organelor de conducere

Sarcini și responsabilități:

  • Recepționarea, prelucrarea și repartizarea informației în scopul eficientizării activității Direcției;
  • Contribuirea la organizarea ședințelor Comitetului de Conducere;
  • Asigurarea unei comunicări eficiente între subdiviziunile Băncii, organele de conducere (Comitetul de Conducere și Consiliul) și regulatori;
  • Contribui la menținerea standardelor înalte de etică corporativă și aliniere la valorile Băncii.

Cerințe față de candidat:

  • Experiență și abilități practice în organizarea ședințelor în instituții publice sau private, preferabil în cadrul instituțiilor financiare/de supraveghere, instanțe judecătorești;
  • Capacitate de a gestiona procesul de luare a deciziilor cap-coadă;
  • Responsabilitate, punctualitate, atenție excepțională la detalii, capacitate de a gestiona volume mari de informație, capacitate de multitasking, capacitate de analiză;
  • Capacitate de a lucra sub presiunea specifică industriei și în termeni-limită restrânși;
  • Cunoștințe de utilizare a MS Outlook, MS Word, Adobe Pro, flexibilitate în asimilarea soft-urilor noi;
  • Cunoașterea principiilor eticii de comunicare electronică în afaceri.

În echipa maib vei beneficia de:

  • mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • tichete de masă;
  • credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • flexibilitate de a lucra hibrid;
  • oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Ne vom bucura să facem echipă comună!

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok