Nivelul următor al experienţei clienţilor: Un pas sigur spre self service banking

În procesul digitalizării serviciilor bancare şi orientării spre client, Moldova Agroindbank a extins spectrul serviciilor disponibile prin intermediul apelului telefonic la numărul unic de contact 1313.
 


Pe lângă suportul oferit de către operatorii Contact Center, acum, fiecare client poate independent apelând numărul scurt 1313, să obţină acces la informaţiile bancare în confort şi siguranţă, fără necesitatea de a lua legătura cu operatorul.
Acum, informaţia pentru care trebuia să mergi la sucursală,  o poţi obţine în doar câteva minute prin intermediul telefonului mobil, în deplină securitate, urmând toate etapele necesare de identificare a dmvs cu ajutorul robotului la telefon.
 
Fiind client MAIB, prin intermediul telefonului poţi:
 
1. Să blochezi cardurile în caz de pierdere sau furt;
2. Afla informaţii despre cardurile bancare personale (clienţii vor fi anunţaţi despre soldul la carduri, informaţi cu referire la LiberCard);
3. Afla informaţii despre conturile curente/de credit/depozit (informaţii despre soldul la conturi, rata lunară credit/rata restantă/penalităţi);
4. Audia informaţii despre ofertele curente pentru următoarele categorii de produse:
Credite 
LiberCard
Carduri de plată
Depozite
Servicii electronice
 
Tot ce trebuie să faci este să apelezi la numărul Contact Center 1313 şi să urmezi instrucţiunile vocale ale robotului. 
 
Pe lângă numărul unic 1313, echipa Contact Center a Moldova Agroindbank este la dispoziţia ta pe următoarele platforme: chat-ul paginii oficiale a băncii www.maib.md, e-mailul – info@maib.md, aplicaţiile MAIBank şi MAIBusiness.
 
Moldova Agroindbank – Împreună la Nivelul Următor!
 
 
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok