Achiziţia lucrărilor de customizare şi implementare a modulului CRM T24

BC „Moldova-Agroindbank” S.A. organizează licitaţia privind achiziţia lucrărilor de customizare şi implementare a modulului CRM T24.
Caietul de sarcini poate fi ridicat de la Grupul Achiziţii, tel. 022-444-078.

Cerinţele de calificare prevăd prezentarea următoarelor informaţii şi documente:

  1. Scrisoarea de intenţie, oferta tehnică şi oferta financiară (separate), documentele (copiile) şi informaţiile aferente vor fi perfectate în scris, semnate de persoana împuternicită a ofertantului şi prezentate băncii în plic sigilat prin poştă, prin fax sau curier, până la expirarea termenului stabilit în avizul băncii.
  2. Participantul la licitaţie trebuie să dispună de experienţă relevantă şi reputaţie bună în domeniu şi de experienţă concretă în realizarea proiectelor de customizare si implementare a modulului CRM T24.
  3. Participantul la licitaţie va prezenta referinţele concrete ale băncilor şi datele de contact unde acesta a realizat proiecte de customizare si implementare a modulului CRM T24, va indica posibilitatea asigurării vizitelor reprezentanţilor băncii la acestea.
  4. Participantul la licitaţie va prezenta informaţia generală despre companie.
  5. Participantul la licitaţie va prezenta confirmarea că compania este partener autorizat al Temenos.
  6. Participantul la licitaţie va prezenta confirmarea că compania dispune şi va implica în echipa de realizare a lucrărilor specialişti cu experienţă în domeniu, va prezenta informaţia privind componenţa echipei de proiect şi va anexa CV-urile acestora.
  7. Opţional, ofertantul va prezenta recomandări din partea unor beneficiari de servicii similare.
  8. Confirmarea înregistrării ofertantului la organele de stat – se prezintă:
  • extras din registrul de stat al persoanelor juridice (sau echivalent pentru participanţi -persoane juridice nerezidente)
  • copia certificatului de înregistrare ca plătitor TVA (daca este aplicabil);
  1. Rapoartele financiare ale ofertantului pentru anul 2016 şi primele 9 luni ale anului 2017 (preferabil auditate).

Modul de întocmire a ofertelor:

1) Oferta se prezintă în limba română;
2) Fiecare pagină a ofertei trebuie să fie semnată de ofertant;
3) Se prezintă numai o singură ofertă pentru lucrările solicitate;
4) Ofertantul nu poate modifica sau completa oferta prezentată până la expirarea termenului de prezentare a ofertelor;
5) Oferta se prezintă într-un exemplar în plic sigilat şi ştampilat.

Locul depunerii documentelor de calificare şi a ofertei:

  • mun. Chişinău, str. Miron Costin, nr. 9 , biroul 506;

Persoane de contact:

  • Leonid Cojocaru, e-mail: leonid.cojocaru@maib.md; tel. 022-444-078, 068 600 576;
  • Stanislav Ene, e-mail: stanislav.ene@maib.md; tel. 022-303-409, 069 102 763.

Data limită de depunere a documentelor de calificare şi a ofertei: 06.03.2018, inclusiv, orele 17:00.
 În cazul în care ofertele sunt prezentate de două sau mai multe persoane interdependente, banca va exclude persoanele în cauză de la participarea la achiziţie, fără examinarea ofertelor prezentate de acestea.
Avizul băncii nu constituie o ofertă fermă a băncii de a efectua achiziţia şi banca este în drept să refuze efectuarea achiziţiei în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câştigător al achiziţie.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok