Expert Customer Experience
În calitate de Expert Customer Experience, vei identifica oportunitățile de îmbunătățire al experienței clienților în raport cu banca, elaborînd diferite standarte, politici și proceduri de calitate al serviciilor și produselor acordate.
Sarcini și responsabilități:
- Analiza proceselor legate de experiența clienților și identificarea necesităților de imbunătățire prin orice canal de comunicare;
- Coordonarea schimbărilor, optimizarea proceselor și traseului clientului conform tehnicilor Customer Journey;
- Desfășurarea și analiza datelor aferente sondajelor pentru măsurarea gradului de satisfacție, loialitate și reținere al clienților;
- Monitorizarea indicatorilor experienței clienților și gestionarea panoului de metrici;
Cerințe față de candidat și calități personale:
- Studii superioare în domeniul – marketingului, administrării afacerilor , business și/sau disciplină conexă;
- Cunoștințe de bază în comunicarea digitală( instrumente, strategii);
- Abilități de organizare a activităților aferente experienței clientului și comunicare bună în rusă și engleză;
Oferim:
- Salariu competitiv și beneficii, deoarece suntem prima bancă în Agile Transformation;
- Tichete de masa, servicii bancare preferențiale și pachet corporativ;
- O gamă largă de reduceri la partenerii maib;
- Oportunități excelente de a avea autonomie în poziție, de a te bucura de viața profesională împreună cu echipa noastră și de a fi contribuitorul cheie în construirea unei bănci agile.
Transmite CV-ul pe adresa resurseumane@maib.md, indicând poziția pentru care aplici.
* Doar candidații selectați vor fi contacți.
сделай первый шаг
заполните поля ниже и мы свяжемся с вами
поздравляем!
ваш запрос успешно отправлен и будет обрабатываться с понедельника по пятницу, с 9:00 до 17:00.
если вы подали заявку в нерабочее время, в выходной или праздничный день, мы свяжемся с вами на следующий рабочий день.