Moldova Agroindbank pledează pentru cultura informării şi susţine pasiunea cititului presei scrise

Un studiu Magenta realizat acum un an arăta că unul din trei moldoveni citeşte ziare tipărite, iar raportul celor care citesc reviste tipărite este de 1:10. Între timp, unele publicaţii au renunţat la varianta tipar, altele au dispărut, iar cele care au rămas au nevoie de noi, cititorii.

Echipa Moldova Agroindbank pledează pentru o mass-media puternică şi de calitate în ţara noastră, inclusiv presa scrisă.

Echipa Moldova Agroindbank crede în conţinutul informaţional de calitate şi din acest considerent pledează pentru dezvoltarea culturii informării în societatea noastră.

Iar toate acestea, din considerent că un om informat este mai puternic, dar şi pentru că este întotdeauna atât de frumos să descoperi  expresiile oamenilor care citesc un ziar sau o revistă în birouri, în cafenele, în biblioteci sau chiar în parc.

Pe 29 noiembrie a.c. se desfăşoară Ziua Abonatului, iar Moldova Agroindbank îşi îndeamnă clienţii şi partenerii să aboneze mass-media în această zi sau cu oricare altă ocazie.

Acţionând prin propriul exemplu, MAIB va abona şi în acest an unităţile sale la publicaţiile periodice – ziare şi reviste. În acelaşi timp, suplimentar acţiunilor de abonare a reprezentanţelor sale, MAIB a decis să ofere în dar abonamente anuale pentru 60 de oameni de artă din ţara noastră la una dintre publicaţiile naţionale, iar în baza unui concurs va acorda 20 de abonamente anuale cititorilor unui ziar economic.

Să contribuim împreună la dezvoltarea culturii informării şi să susţinem mass-media, abonând-o. Puterea stă în noi!
 
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok