Desktop Engineer

Căutăm un Desktop Engineer proactiv și orientat către soluții, care să asigure buna funcționare a stațiilor de lucru, a echipamentelor periferice și a aplicațiilor utilizate de angajați. Vei face parte dintr-o echipă dinamică de IT și vei avea un rol esențial în menținerea productivității operaționale a companiei.

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Oferirea de suport tehnic  pentru utilizatorii interni, local și remote;
  • Instalarea, configurarea și întreținerea stațiilor de lucru (Windows/macOS), echipamentelor periferice și software-ului aferent;
  • Gestionarea cererilor și incidentelor prin sistemul de ticketing, cu respectarea SLA-urilor;
  • Colaborarea cu echipele de infrastructură și securitate pentru implementarea politicilor IT și a actualizărilor;
  • Administrarea conturilor de utilizator, drepturilor de acces și echipamentelor prin Active Directory sau sisteme similare;
  • Documentarea proceselor, procedurilor și soluțiilor tehnice într-un mod clar și structurat.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Experiență de minimum 2 ani într-un rol similar (Desktop Support, IT Support, Helpdesk etc.);
  • Cunoștințe solide de sisteme de operare Windows 10/11  macOS, Windows Server;
  • Experiență în configurarea și întreținerea stațiilor de lucru, imprimantelor, telefoanelor IP și echipamentelor mobile; 
  • Cunoștințe în utilizarea următoarelor tehnologii:SCCM (System Center Configuration Manager);GPO (Group Policy Objects);Print Management (gestionarea imprimantelor).Active Directory, Microsoft 365, VPN, rețelistică de bază (TCP/IP, DNS, DHCP);
  • Constituie un avantaj cunoștințele în utilizarea unei console de administrare a soluțiilor antivirus (ex. Bitdefender GravityZone, ESET Protect, etc.).

În echipa maib vei beneficia de:

  • Un mediu de lucru profesionist și inovator, care setează tendințe în domeniul bancar și nu numai, alături de oameni inspiraționali ce lucrează într-un ritm agil;
  • Un birou modern, situat central, dotat cu zonă de cafea, spații de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă și multe altele;
  • Tichete de masă;
  • Condiții preferențiale la credite ipotecare și alte servicii bancare;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitatea de a lucra în regim hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, precum și activități de team building;
  • gamă de reduceri oferite de partenerii maib.

Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, te invităm cu drag să ne trimiți aplicația sau CV-ul la adresa: resurseumane@maib.md

Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu. În funcție de circumstanțe, CV-ul tău ar putea fi luat în considerare și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interesul acordat! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să lucrăm împreună în echipa maib!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok