Chat
Chat
maibank
0.0
Descarcă
maib business
Descarcă

Manager Produse | Departamentul (Orchestra) Retail Daily Banking

Ai experiență în dezvoltarea de produse financiare? La maib, căutăm un Manager Produse care să participe activ la crearea și dezvoltarea produselor necreditare destinate persoanelor fizice. Vei lucra într-o echipă colaborativă și vei avea un rol esențial în procesul de transformare a ideilor în soluții bancare concrete.

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Elaborarea și actualizarea documentației interne aferente produselor retail daily banking (ghiduri, proceduri, regulamente etc.);
  • Definirea cerințelor funcționale pentru produse noi și colaborarea cu echipele implicate în procesul de implementare;
  • Participarea activă în inițiative de digitalizare și dezvoltarea de produse pentru canale digitale;
  • Monitorizarea performanței produselor necreditare și formularea de propuneri pentru ajustări comerciale sau operaționale;
  • Implicarea în proiecte de la început până la sfârșit legate de dezvoltarea produselor și reglementări externe;
  • Analiza pieței și a dinamicii portofoliului pentru a susține deciziile strategice;
  • Asigurarea calității datelor, raportărilor și conformității cu cerințele legale și normative;
  • Implementarea planurilor de lansare al produselor noi, prin efectuarea business case-urilor;
  • Participarea în procesele de training al echipei de vânzări cu scopul de a prezenta produsul și componentele acestuia;
  • Revizuirea proceselor actuale interne și implementarea celor noi pe segmentul de activitate.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Studii superioare în domeniul financiar-economic;
  • Minimum 3 ani experiență relevantă în domeniul bancar (dezvoltarea produselor bancare, procese bancare, produse necreditare, vânzări);
  • Cunoștințe solide privind legislația în vigoare și reglementările Băncii Naționale a Moldovei;
  • Capacitate puternică de cercetare, analiză, planificare și gândire strategică;
  • Capacitatea de a finaliza proiectele cu acuratețe și la timp;
  • Abilități excelente de comunicare, colaborare și asumare a deciziilor;
  • Focus pe rezultat și spirit de lucru în echipă;
  • Cunoașterea limbii române – fluent; engleza și rusa – avantaj.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitate de a lucra hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Funcția este localizată în: mun. Chișinău.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună. 

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
Acest site este protejat de reCAPTCHA, se aplică Politica de confidențialitate și Termenii de utilizare Google.
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok