Manager suport credite
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Verificarea pachetului juridic de acte necesare pentru încheierea contractelor tranzacțiilor expuse riscului de credit cu clienții persoane juridice;
- Verificarea îndeplinirii condițiilor precontractuale;
- Perfectarea și expedierea către sucursale a proiectelor, contractelor și alte documente aferente tranzacțiilor de credit cu clienții persoane juridice, în scopul semnării acestora de către părți;
- Autorizarea limitelor pe tranzacții pentru clienții persoane juridice.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Studii superioare în domeniul economic/ drept;
- Cunoașterea formelor de organizare juridică a întreprinderilor micro, mici și mijlocii/ segmentarea clienților;
- Experiență în deservirea clienților PJ sau elaborarea contractelor de credit ar reprezenta un avantaj;
- Atenție la detalii.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!
fă primul pas
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.