Specialist administrare riscuri operaționale
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- colectarea, înregistrarea, analiza, clasificarea evaluarea impactului aferent evenimentelor de risc operațional identificate sau raportate de subunitațile băncii;
- monitorizarea și controlul respectării indicatorilor de risc, limitelor de risc;
- asigurarea inițierii procesului de investigare și participarea nemijlocită la investigarea și analiza incidentelor de risc operațional, inclusiv a fraudelor;
- întocmirea şi prezintarea rapoartelor de risc operațional catre management;
- asigura suport de specialitate în cadrul exercițiului de autoevaluare a riscului și a controalelor aferente (RCSA);
- elaborarea si coordonarea scenaliilor de stress-testare aferent riscului operațional, perfectarea si prezentarea raportului aferent rezultatelor de stress-testare;
- participarea si coordonarea procesului de analiză de risc aferent produselor/ serviciilor băncii, cu scopul identificării riscurilor şi deficienţelor aferente, a suficienţei şi eficienţei controalelor implementate, asigurarea emiterii opiniei de risc;
- examinarea proiectelor actelor normative interne aferent produselor și serviciilor băncii;
- instruire si suport specialistilor băncii în domeniu gestionării riscului operational, dezvoltarea continuă a culturii de risc operațional în cadrul băncii.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Studii superioare în domeniul financiar-economic;
- Cunoștințe in domeniul managementului riscului operațional, cunoașterea instrumentelor de gestionare a riscului operational;
- Experiența în poziție similară va constitui un avantaj;
- Cunosterea produselor/ serviciilor bancare si a procedurilor de lucru aferent acestora.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
- Tichete de masă;
- Flexibilitatea de a lucra hibrid;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
fă primul pas
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.