Specialist servicii clienți | Chișinău
Responsabilitățile de bază:
- Executarea operaţiunilor de încasare, eliberare, păstrare şi evidenţă a numerarului;
- Eliberarea transferurilor internaționale prin sistemele de remiteri de bani;
- Încasarea serviciilor comunale (utilităților) și altor plăți;
- Promovarea produselor necreditare;
- Organizarea procesul de primire şi eliberare a cardurilor şi plicurilor cu PIN coduri.
Profilul candidatului:
- Studii superioare sau medii de specialitate;
- Gândire logică şi capacitate de lucru cu cifrele;
- Abilităţi de vânzare a produselor bancare, de comunicare cu clienţii;
- Abilitatea de a lucra individual şi în echipă;
- Rezistenţă la stres.
Beneficii:
- Dezvoltarea carierei în cadrul uneia dintre cele mai mari bănci din Republică;
- Training-uri profesionale în domeniu;
- Pachet salarial atractiv plus bonusuri de performanță;
- Tichete de masă;
- Reduceri la partenerii băncii.
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidează.
fă primul pas
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.
dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.