Administrator Jira

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Vei administra software-ul JIRA, Jira Service Management și instanțele Confluence [Data Center] zi de zi;
  • Vei servi ca expert în domeniu (Subject Matter Expert (SME)) pentru administrarea Jira și Confluence, inclusiv configurarea și gestionarea proiectelor, fluxurilor de lucru, ecranelor și tipurilor de probleme, cu accent pe optimizarea și standardizarea proceselor în întreaga suită Atlassian;
  • Vei fi responsabil pentru actualizările și patch-urile de securitate Atlassian (instanțe și add-on-uri);
  • Vei fi responsabil de crearea și menținerea CMDB-urilor Assets/Insights;
  • Vei utiliza API-urilor Atlassian REST pentru a extinde capacitățile platformei și a se integra cu alte instrumente;
  • Vei crea și întreține spațiile și documentația Confluence;
  • Vei dezvolta  tablouri de bord de măsurători și instrumente de raportare pe Jira pentru a ajuta utilizatorii finali în ceea ce privește urmărirea performanței și gestionarea proiectelor;
  • Vei oferi recomandări privind cele mai bune practici și standardizarea în implementarea și valorificarea proceselor din cadrul suitei Atlassian;
  • Vei lucra independent în cadrul funcțiilor și de a lucra cu toate nivelurile de utilizatori și de management într-un mediu cu ritm rapid.

Competențe și abilități care te fac potrivit/potrivită pentru această funcție:

  • 3+ ani de experiență de lucru cu produsele Atlassian Data Center;
  • Cunoștințe de Windows Server, Tomcat, SLQ Server, Active Directory/ LDAP;
  • Cunoașterea ciclului de viață al dezvoltării de software (SDLC), a metodologiilor CI/CD și Agile (Scrum/Kanban);
  • Experiență demonstrată în ceea ce privește principiile și instrumentele ITSM, în special în configurarea și gestionarea ITSM Assets/Insights în cadrul ecosistemului Atlassian, pentru a sprijini procesele eficiente de gestionare a serviciilor;
  • Experiență în construirea de interogări de date utilizând SQL, JQL și AQL;
  • Abilități de scripting - experiență cu Script runner, în special. Groovy/Python sau similar pentru automatizarea sarcinilor;
  • Cunoașterea API-urilor REST și a modului de utilizare a acestora pentru a le integra cu instrumente personalizate;
  • Abilități excelente de rezolvare a problemelor și de depanare.

În cadrul echipei maib veți beneficia de:

  • Un mediu de lucru profesional, inovator, care stabilește tendințe în domeniul bancar și nu numai, și oameni care vă vor inspira într-un ritm agil;
  • Birouri moderne și ultracentrale, cu cafenea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă etc;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitatea de a lucra în regim hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuilding;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună. 

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok