Manager parteneriate și vânzări segment premium

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Elaborarea și implementarea planului de vânzări pentru segmentul premium, având în vedere obiectivele maib.
  • Identificarea oportunităților de creștere și strategiilor pentru penetrarea și consolidarea pe piața segmentului premium.
  • Monitorizarea performanțelor vânzărilor și ajustarea strategiilor în funcție de schimbările pieței.
  • Construirea și fortificarea unei rețele de clienți loiali și satisfăcuți, oferind servicii personalizate și soluții adaptate nevoilor lor.
  • Raportarea periodică privind performanța vânzărilor și evaluarea rezultatelor în raport cu obiectivele stabilite.
  • Analiza  tendințelor actuale pentru indetificarea oportunităților noi.
  • Promovarea integrității și reputația pozitivă a companiei în toate interacțiunile cu clienții și alte părți interesat
  • Colaborarea și oferirea de suport pentru managerii premium pentru a asigura o experiență impecabilă al clienților băncii
  • Instruirea și creșterea competențelor în domeniul vânzărilor al managerilor premium.

Cerințe față de candidat și calități personale:

  • Experiență de coordonare a echipei de minim 3 ani
  • Orientare către rezultate și abilități dovedite în atingerea obiectivelor stabilite.
  • Experiență în implementarea și monitorizarea proceselor operaționale.
  • Abilități excelente de organizare și de conducere;
  • Excelente abilități de organizare și prioritizarea sarcinilor.
  • Capacitate de a lua decizii rapide și eficiente
  • Aptitudine de a lucra în echipă și ritm înalt de lucru.

În echipa maib vei beneficia de:

  • mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • tichete de masă;
  • credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • flexibilitate de a lucra hibrid;
  • oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • gamă largă de reduceri la partenerii maib;

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună. 

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

Despre maib:

Maib este cea mai mare bancă din Republica Moldova și liderul sectorului bancar din țară. Echipa maib este formată din peste 2400 de angajați, reprezentând puţin peste un sfert din angajaţii sectorului bancar din Moldova.

Stilul de lucru agile, programul flexibil/ hibrid, dress code-ul smart casual și adresarea la „per tu” sunt doar câteva dintre elementele culturii maib care ne diferențiază și pentru care angajații au îndrăgit maib ca brand de angajator.

În echipa maib te vei bucura de un mediu de lucru prietenos și provocator, vei crește în carieră și îți vei putea pune în evidență atuurile tale profesionale.

Te așteptăm în echipa maib!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok