System Administrator T24

Suntem în căutarea unui System Administrator T24 pasionat și dedicat să se alăture echipei noastre din cadrul departamentului IT. În această poziție, veți fi responsabil de instalarea, configurarea și administrarea sistemului T24 pe infrastructura noastră IT, asigurând performanța și securitatea adecvată a sistemului.

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Instalarea, configurarea și administrarea sistemului T24 în cadrul infrastructurii IT;
  • Administrarea serverelor și bazelor de date asociate sistemului T24, inclusiv SQL Server;
  • Monitorizarea performanței sistemului, identificarea și remedierea problemelor de funcționare sau performanță;
  • Implementarea și gestionarea măsurilor de securitate corespunzătoare pentru protejarea sistemului T24 și a datelor associate;
  • Monitorizarea și gestionarea alertelor generate de sistemele bancare, inclusiv investigarea acestora, escaladarea și rezolvarea lor în timp util;
  • Asigurarea conformității cu normele și standardele relevante din domeniul bancar;
  • Furnizarea suportului tehnic și soluționarea problemelor raportate de utilizatori sau de alte echipe din organizație.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:

  • Experiență anterioară în administrarea sistemului T24 sau a altor sisteme bancare/core banking;
  • Cunoștințe solide în administrarea serverelor și bazelor de date, inclusiv experiență practică în lucrul cu SQL;
  • Experiență în lucrul cu sistemele de operare Windows și Linux;
  • Abilități excelente în rezolvarea problemelor și comunicare;
  • Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă;
  • Deținerea certificărilor relevante în domeniul IT și/sau bancar constituie un avantaj.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
  • Oficiu modern și amplasat ultracentral, cafea, zone de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă, etc;
  • Tichete de masă;
  • Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitate de a lucra hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
  • Gamă largă de reduceri la partenerii maib.

Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună. 

*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok