Eleganţă şi comoditate: noul Dress Code în Moldova Agroindbank

Băncile au fost întotdeauna asociate cu un stil strict, oficial, în special ce ţine de stilul de comunicare şi  ţinuta vestimentară, ceea ce a contribuit la crearea unei percepţii eronate de instituţie conservatoare, birocratică, cu procese lente.   

Considerând că aceasta nu este imaginea care ne reprezintă şi fiind orientaţi spre o deschidere şi transparenţă mai mare, o comunicare şi atmosferă mai prietenoasă, procese mai simplificate, Moldova Agroindbank a decis să facă o schimbare şi în stilul vestimentar. 

Astfel, la prima etapă este implementat stilul vestimentar casual în Centrala Băncii, presupunând eleganţă în comoditate şi comoditate în eleganţă, altfel spus: mai puţine cravate şi mai mult confort, mai multă libertate la locul de muncă, inclusiv prin stilul de auto-exprimare, mai multă culoare şi energie în viaţa profesională, să fim noi înşine oriunde şi oricând. 

Conform strategiei Băncii, această abordare urmează să cuprindă toate aspectele ce ţin de organizarea activităţii în cadrul MAIB, iar fiecare dintre membrii echipei, partenerii şi clienţii Băncii, să se simtă cât mai confortabil în această atmosferă. 

Bineînţeles că stilurile business şi business casual nu sunt anulate, ele urmând să fie respectate în cazurile în care activitatea sau evenimentul le impun ori dacă angajatul Băncii se va simţi mai confortabil în asemenea ţinute.  

Iată şi primele reacţii ale unor colegi:

”Este o idee minunată şi o schimbare de mult aşteptată. Noul dress code ne face să ne simţim mai liberi, mai degajaţi, oferindu-ne plus de comoditate, iar în aceste condiţii şi productivitatea creşte”, spune Olesea Cernavca, Brand Manager. 

”În primul rând, este foarte comod să ai posibilitatea  să-ţi alegi stilul vestimentar în funcţie de agendă, iar dimineaţa poţi dormi cu 5 minute mai mult, pentru că nu tot timpul ai obligativitatea de a-ţi lega o cravată”, menţionează Andrei Ostrovschii, Manager comunicare. 

Pentru Directorul Regional Neonila Negruţa, noul dress code înseamnă ”un suflu nou, o deschidere în plus spre comunicare, fiind percepuţi mai aproape de clienţi. Noile ţinute, mult mai lejere şi degajate, aduc culoare şi pun în valoare individualitatea şi autenticitatea fiecărui coleg”. 

Între timp, urmează schimbări şi în cazul ţinutei vestimentare a angajaţilor din sucursale, ţinând cont de preferinţele angajaţilor din reţea şi ale clienţilor, precum şi ţinând cont de evoluţia formatului sucursalei. Dar despre aceste schimbări vom veni ulterior cu mai multe detalii.

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok