aктуализация персональных данных

Din când în când, e bine să facem cunoștință din nou, astfel încât comunicarea noastră viitoare să fie cât mai ușoară și corectă, cu respectarea tuturor condițiilor de siguranță. Pentru aceasta e important să-ți actualizezi datele personale în sistemul maib.

 

Care date urmează a fi actualizate?

E necesar să-ți actualizezi datele de identificare la maib, dacă:

  1. ți-ai modificat numele sau prenumele
  2. ți-ai făcut un buletin de identitate nou
  3. ți-ai modificat adresa de domiciliu/reședință
  4. ți-ai modificat numărul de telefon sau adresa de e-mail
  5. ți-ai schimbat locul de muncă/ocupația
  6. obții venituri din alte surse decât cele declarate anterior la bancă
  7. intenționezi să efectuezi noi tipuri de tranzacții/operațiuni, altele decât cele declarate anterior la maib
  8. s-a modificat scopul și natura relației cu maib.

 

Când trebuie să-ți actualizezi datele?
 

  • Chiar dacă nu s-a modificat nimic, datele personale trebuie confirmate periodic. Actualizarea se va face la termenul comunicat expres de maib printr-un SMS.
  • Ori de cate ori au intervenit modificări ale datelor personale furnizate anterior.

 

Ce documente sunt necesare?

Când vii la sucursală, asigură-te că ai buletinul de identitate.

 

Ce se întâmplă dacă nu-ți actualizezi datele?

Unicul motiv pentru care dorim să avem datele tale actualizate este atât să respectăm cadrul legal în domeniul prevenirii spălării banilor și finanțării terorismului, cât și să asigurăm siguranța tranzacțiilor tale. În acest fel protejăm clienții de bună-credință și menținem un mediu de afaceri sănătos.

În cazul în care nu-ți vei actualiza datele personale, banca este în drept să-ți restricționeze accesul la anumite servicii/ produse ale băncii.

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok