CRM Manager
În calitate de Manager CRM, veți aborda misiunea de a construi strategia de analiză a comportamentului clienților pentru a stimula loialitatea și motivația sau a satisface nevoile clienților prin diferite oferte personalizate.
Principalele responsabilități și atribuții:
- Elaborați și implementați strategia de analiză CRM pentru atragerea clienților.
- Personalizați rapoartele din CRM pentru a menține actualizate statisticile privind comportamentul clienților.
- Colaborați cu departamentele de vânzări și marketing pentru a analiza tendințele din afaceri.
- Interpretați datele provenite din software.
- Lucrați cu diferiți angajați pentru îmbunătățirea serviciilor de îngrijire a clienților, vânzări și marketing, pe baza datelor din CRM.
Competențe și calificări necesare:
- Licență în Matematică, Economie, Finanțe sau Statistică.
- Cunoștințe solide de Microsoft Excel.
- Cunoștințe de instrumente de date și vizualizare, cum ar fi Power Bi, Tableau (reprezintă un avantaj).
- Mentalitate analitică și personalitate orientată către detalii.
Ce oferim:
- mediu de muncă profesionist și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- tichete de masă și credite preferențiale;
- gamă largă de reduceri la partenerii maib;
- oportunități excelente de a avea autonomie în poziția ta, de a te bucura de viața profesională împreună cu echipa noastră și de a fi contribuitorul cheie în construirea unei bănci agile.
Ne vom bucura să facem echipă comună!
Persoanele interesate sunt invitate să transmită CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidează.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate
fă primul pas
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.