Chat
Chat
maibank
0.0
Descarcă
maib business
Descarcă

Workshop: “Ciclul Decizional al Consumatorului: Comportament Online, AI pentru Trenduri și Marketing Bazat pe Date”

Știi acel moment când un potențial client ajunge pe site, analizează produsele, dar nu cumpără? Sau când dă follow, adaugă produsul în coș... apoi dispare? Nu e pierdut. E blocat în Messy Middle — zona gri dintre intenție și acțiune, unde alegerile devin complexe, iar atenția se fragmentează.

Dacă ești antreprenor sau specialist în marketing, înțelegerea acestui spațiu e esențială. Aici se decid vânzările. Aici ai ocazia să influențezi decizia, dacă știi cum.

Dacă vrei să afli cum, te invităm la o sesiune practică GRATUITĂ, în care Daniela Avramioti — Analytical Marketing & Retail Strategist, va vorbi despre Ciclul Decizional al Consumatorului: Comportament Online, AI pentru Trenduri și Marketing Bazat pe Date.

Data: 6 mai, ora 17:00

Adresa: maib park, str. 31 August 1987 127, Chișinău

Agenda:

  • Cum navighează oamenii deciziile de cumpărare și ce înseamnă „Messy Middle”
  • Analiza comportamentului consumatorilor cu ajutorul AI
  • Identificarea trendurilor și insighturilor
  • Optimizarea strategiilor de marketing
  • Testare, experimentare și învățare continuă
  • QA

Într-o lume în care clienții sunt mereu conectați, dar rareori hotărâți, cel care înțelege haosul câștigă, fără a arunca bani în vânt.

Sesiune practică gratuită pentru antreprenori, specialiști în marketing, tineri cu idei de afaceri, pasionați de vânzări, comerț electronic. Locuri limitate.

Daniela, Former Senior Analytical Consultant la Google a lucrat în calitate de Senior Analytical Consultant la Google și a colaborat cu branduri precum Unilever, L’Oréal, McDonald's, P&G și Diageo, ajutându-le să își optimizeze investițiile în marketing și să își scaleze strategiile digitale pentru portofolii de retail de peste $400M. Anterior, a lucrat în producția de publicitate TV, realizând reclame pentru branduri precum LinkedIn, și a contribuit la dezvoltarea unui instrument de optimizare a bugetului de publicitate pentru Heineken.

Acest proiect este realizat în parteneriat cu maib, cu sprijinul Ukraine-Moldova American Enterprise Fund (UMAEF) și implementat de XY Partners.

Bine ai venit pe pagina de înregistrare!

Acest site este protejat de reCAPTCHA, se aplică Politica de confidențialitate și Termenii de utilizare Google.
Mulțumim!

Atenție!

se permite doar o cerere în decurs de 24 ore Deja există o cerere în lucru parvenită pe numele tău în ultimele 24 ore. Revino mai târziu pentru a avea posibilitatea să perfectezi altă cerere

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok