Manager suport rețea

Sarcini și responsabilități:

  • Acordarea suportului Creatio pentru utilizatori interni pe segmentul SME;
  • Gestionarea informației despre client în SAB T24;
  • Prelucrarea corespondenței cu clienții persoane juridice prin toate canalele de comunicare (email, rețele sociale, posta, canale on-line etc.);
  • Contactactarea clienților persoane juridice cu privire la plățile neexecutate, încasările în valută străină în așteptare, etc.;
  • Notificarea clienților persoane juridice privind modificarea ratelor dobânzii la credite/depozite (e-mail; scrisori);
  • Întocmirea documentelor pentru stoparea calculării comisioanelor pentru clienții care au intrat în procedurile de insolvență ș.a.

Cerințe fată de candidat și calități personale:

  • Cunoașterea Creatio și T24;
  • Experiență în deservirea clienților PJ;
  • Atenție la detalii, flexibilitate și ritm înalt de lucru.

Ne vom bucura să facem echipă comună! Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md,  indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună!

сделай первый шаг

заполните поля ниже и мы свяжемся с вами

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
удалить файл
мы гарантируем безопасность информации, предоставленной при заполнении онлайн-заявки.
Заявка принята!
ваш запрос успешно отправлен и будет обрабатываться с понедельника по пятницу, с 9:00 до 17:00.

если вы подали заявку в нерабочее время, в выходной или праздничный день, мы свяжемся с вами на следующий рабочий день.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok