Manager suport rețea

Sarcini și responsabilități:

  • Acordarea suportului Creatio pentru utilizatori interni pe segmentul SME;
  • Gestionarea informației despre client în SAB T24;
  • Prelucrarea corespondenței cu clienții persoane juridice prin toate canalele de comunicare (email, rețele sociale, posta, canale on-line etc.);
  • Contactactarea clienților persoane juridice cu privire la plățile neexecutate, încasările în valută străină în așteptare, etc.;
  • Notificarea clienților persoane juridice privind modificarea ratelor dobânzii la credite/depozite (e-mail; scrisori);
  • Întocmirea documentelor pentru stoparea calculării comisioanelor pentru clienții care au intrat în procedurile de insolvență ș.a.

Cerințe fată de candidat și calități personale:

  • Cunoașterea Creatio și T24;
  • Experiență în deservirea clienților PJ;
  • Atenție la detalii, flexibilitate și ritm înalt de lucru.

Ne vom bucura să facem echipă comună! Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md,  indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună!

take the first step

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
delete file
we guarantee the security of the information provided when completing the online application
Received!
the request has been successfully sent and will be processed from Monday to Friday, from 9:00 to 17:00.

if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok