Manager suport rețea

Sarcini și responsabilități:

  • Acordarea suportului Creatio pentru utilizatori interni pe segmentul SME;
  • Gestionarea informației despre client în SAB T24;
  • Prelucrarea corespondenței cu clienții persoane juridice prin toate canalele de comunicare (email, rețele sociale, posta, canale on-line etc.);
  • Contactactarea clienților persoane juridice cu privire la plățile neexecutate, încasările în valută străină în așteptare, etc.;
  • Notificarea clienților persoane juridice privind modificarea ratelor dobânzii la credite/depozite (e-mail; scrisori);
  • Întocmirea documentelor pentru stoparea calculării comisioanelor pentru clienții care au intrat în procedurile de insolvență ș.a.

Cerințe fată de candidat și calități personale:

  • Cunoașterea Creatio și T24;
  • Experiență în deservirea clienților PJ;
  • Atenție la detalii, flexibilitate și ritm înalt de lucru.

Ne vom bucura să facem echipă comună! Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md,  indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună!

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
șterge fișierul
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok