Manager suport rețea
Sarcini și responsabilități:
- Acordarea suportului Creatio pentru utilizatori interni pe segmentul SME;
- Gestionarea informației despre client în SAB T24;
- Prelucrarea corespondenței cu clienții persoane juridice prin toate canalele de comunicare (email, rețele sociale, posta, canale on-line etc.);
- Contactactarea clienților persoane juridice cu privire la plățile neexecutate, încasările în valută străină în așteptare, etc.;
- Notificarea clienților persoane juridice privind modificarea ratelor dobânzii la credite/depozite (e-mail; scrisori);
- Întocmirea documentelor pentru stoparea calculării comisioanelor pentru clienții care au intrat în procedurile de insolvență ș.a.
Cerințe fată de candidat și calități personale:
- Cunoașterea Creatio și T24;
- Experiență în deservirea clienților PJ;
- Atenție la detalii, flexibilitate și ritm înalt de lucru.
Ne vom bucura să facem echipă comună! Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună!
fă primul pas
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.
dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.