Dealer

Echipa Dealing din cadrul maib oferă oportunitatea pentru dezvoltarea competențelor analitice și investiționale, prin implicarea directă în tranzacții cu instrumente financiare și operațiuni monetare pe piețele de capital, atât locale, cât și internaționale.

Dezvoltarea profesională continuă și implementarea noilor strategii și tehnici de analiză a piețelor financiare, reprezintă elemente definitorii ale acestui rol.

Totodată, rolul presupune interacțiunea cu unii dintre cei mai importanți clienți corporativi din Republica Moldova, oferindu-ți o experiență valoroasă în deservirea segmentului corporate.

În acest rol vei avea următoarele sarcini:

  • Vei asigura stabilirea zilnică a cursurilor de schimb valutar la Punctele de Schimb Valutar ale băncii;
  • Vei efectua operațiuni de schimb valutar pe piața interbancară internă și externă;
  • Vei îndeplini funcțiile referitor la gestiunea rezervelor în valută și MDL (credite/depozite interbancare, investiții în Valorile Mobiliare de Stat în strictă conformitate cu limitele și împuternicirile în vigoare;
  • Vei monitoriza piețele valutare, monetare și de capital, locale și internaționale;
  • Vei implementa politicile de investiții și de gestiune a riscurilor de lichiditate și de risc schimb valutar;
  • Vei dezvolta produse noi și vei îmbunătăți produsele de trezorerie existente;
  • Vei participa la elaborarea actelor normative, analize și prognoze în domeniu piețelor financiare.

Competențe și abilități care te fac potrivit/ă potrivită pentru această funcție:

  • Studii superioare în domeniul financiar-bancar sau economic;
  • Experiență de minimum 3 ani în domeniul financiar-bancar (dealing, investiții sau similar);
  • Cursuri, traininguri și certificări obținute în domeniul tranzacțiilor financiare și investițiilor;
  • Abilități analitice și de previziune a piețelor financiare;
  • Dorința de a învață și de a te dezvolta continuu;
  • Gestiunea corectă a informațiilor sensibile;
  • Time management și capacități organizaționale înalte;
  • Atenție sporită la detalii;
  • Orientare către clienți;
  • Fire comunicabilă;
  • Cunoașterea avansată a limbilor română, rusă și engleză.

În echipa maib vei beneficia de:

  • Un mediu de lucru profesionist și inovator, care setează tendințe în domeniul bancar și nu numai, alături de oameni inspiraționali ce lucrează într-un ritm agil;
  • Un birou modern, situat central, dotat cu zonă de cafea, spații de relaxare, sală de sport, bucătărie, terasă și multe altele;
  • Tichete de masă;
  • Condiții preferențiale la credite ipotecare și alte servicii bancare;
  • Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
  • Flexibilitatea de a lucra în regim hibrid;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și personală, precum și activități de team building;
  • gamă de reduceri oferite de partenerii maib.

Dacă ești interesat(ă) de această oportunitate, te invităm cu drag să ne trimiți aplicația sau CV-ul la adresa: resurseumane@maib.md

Doar candidații selectați vor fi invitați la interviu. În funcție de circumstanțe, CV-ul tău ar putea fi luat în considerare și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.

Îți mulțumim pentru interesul acordat! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să lucrăm împreună în echipa maib!

take the first step

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

(.doc,.pdf,.docx,.rtf)
delete file
we guarantee the security of the information provided when completing the online application
Received!
the request has been successfully sent and will be processed from Monday to Friday, from 9:00 to 17:00.

if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok