1. Obiectul achiziției:
Achiziția fotoliilor și scaunelor, conform cerințelor caietului de sarcini (accesibil exclusiv prin platforma e-Procurement).
2. Procedura de achiziție:
Achiziția se va derula sub forma unui concurs organizat prin intermediul platformei de e-Procurement.
3. Etape și termene:
- Depunerea scrisorilor de intenție:
Companiile interesate sunt invitate să transmită o scrisoare de intenție până la data de 02.01.2026, ora 11:00, la adresa de email: alexei.borodachi@maib.md. - Transmiterea invitațiilor:
Pe baza scrisorilor de intenție primite, se vor transmite invitațiile de participare prin platforma e-Procurement. - Desfășurarea concursului:
Concursul se va desfășura exclusiv prin platforma e-Procurement, conform calendarului și instrucțiunilor care vor fi comunicate participanților invitați.
4. Persoană de contact:
Alexei Borodachi – alexei.borodachi@maib.md / +373 61 128 010
5. Clauză de neangajare:
Avizul băncii nu constituie o obligațiune a băncii de a efectua achiziția, iar banca este în drept să refuze efectuarea achiziției în orice moment, până la semnarea contractului cu ofertantul câștigător al achiziției.
maibank
maib business app
credite online - persoane juridice
internet banking - persoane fizice
internet banking - maib business nou
internet Banking - BankFlex