Chestionar satisfactie client corporativ

Considerăm că bankingul este în primul rând despre oameni, afaceri, sprijin, înțelegere și încredere. Ne-am propus să avansăm împreună la nivelul următor: cu experiențe centrate pe client și standarde internaționale pentru toate serviciile și produsele bancare.

Vă rugăm să vă împărțiți cu opinia dumneavoastră, extrem de importantă pentru noi și care ne va ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor pe care le oferim.

Vă invităm să participați la un scurt sondaj și să bifați în tabelul de mai jos nivelul de satisfacție a colaborării cu maib.

Chestionar satisfacție

Evaluați de la unu la șapte, în ce măsură sunteți mulțumit sau nemulțumit de maib.
Unde: 7 - foarte mulțumit, un 1 - foarte nemulțumit.
Sau de la 10 la 0, unde: 10 - cu siguranță recomand și 0 - cu siguranță nu recomand.

Cum apreciați procesul de deservire individualizată a companiei condusă de dumneavoastră la maib?
Cum apreciați suportul și atitudinea echipei Departamentului Clienți Corporativi / a Directorului Relații Clienți
Cum apreciați rapiditatea soluționării solicitărilor înaintate către maib
Care este probabilitatea că ați recomanda celui mai bun partener / să apeleze la serviciile Departamentului Corporativ maib? (NPS)
îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Vă mulțumim pentru opinie!

Atenție!

se permite doar o cerere în decurs de 24 ore Deja există o cerere în lucru parvenită pe numele tău în ultimele 24 ore. Revino mai târziu pentru a avea posibilitatea să perfectezi altă cerere

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok