test Corporate qualitative

Considerăm că bankingul este în primul rând despre oameni, afaceri, sprijin, înțelegere și încredere. Ne-am propus să avansăm împreună la nivelul următor: cu experiențe centrate pe client și standarde internaționale pentru toate serviciile și produsele bancare.

Vă rugăm să vă împărțiți cu opinia dumneavoastră, extrem de importantă pentru noi și care ne va ajuta să îmbunătățim calitatea serviciilor pe care le oferim.

Vă invităm să participați la un scurt sondaj și să bifați în tabelul de mai jos nivelul de satisfacție a colaborării cu maib.

Evaluare

Evaluați de la unu la șapte, în ce măsură sunteți mulțumit sau nemulțumit de... maib?
Unde: 1 - foarte nemulțumit, un 7 - foarte mulțumit
Evaluare de la 0 la 10, unde: 0 - cu siguranță nu recomand și 10 - cu siguranță recomand

Cum apreciați procesul de deservire individualizată a companiei condusă de dumneavoastră la maib?
Cum apreciați suportul și atitudinea echipei Departamentului Clienți Corporativi / a Directorului Relații Clienți
Cum apreciați rapiditatea soluționării solicitărilor înaintate către maib
Care este probabilitatea că ați recomanda celui mai bun partener / să apeleze la serviciile Departamentului Corporativ maib? (NPS)
we guarantee the security of the information provided when completing the online application
Va multumim pentru opinie!

Warning!

Within 24 hours you have the possibility to submit a single application. There is already a pending request registered on your behalf. Come back later to submit another request.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok