Aşteptările clienţilor în relaţia cu banca – discutate în cadrul unui brunch organizat de MAIB

„Mulţumim pentru feedback. Fără să ştiţi, ne-aţi oferit un cadou valoros. Ne-aţi ajutat să creştem, să îmbunătăţim procese, să fim MAIBuni. Ce alte aşteptări aveţi în relaţia cu banca Dumneavoastră, cu MAIB?”.

Acesta a fost mesajul de salut al Prim-vicepreşedintelui MAIB, Aliona Stratan, adresat clienţilor invitaţi la un brunch pentru a li se spune mulţumesc pentru feedback-urile constructive acordate privind diverse produse şi servicii bancare ale MAIB din segmentul Retail.

În cadrul întâlnirii clienţii au fost informaţi despre strategia Retail, procesele şi produsele în dezvoltare, optimizările implementate şi rezultatele obţinute, inclusiv reducerea consumului de hârtie, simplificarea proceselor, noile produse în curs de dezvoltare, dar şi despre ambiţia de a fi MAIBuni oricând şi oriunde. Totodată, au fost abordate în discuţie diverse procese, experienţe privind utilizarea produselor şi serviciilor bancare de la MAIB, punctele slabe şi aşteptările clienţilor pentru ca experienţa lor să crească mereu şi să fie la un nivel superior.

Sugestiile lui Alexandru privind procesul de obţinere a LiberCard şi a creditelor ipotecare, de eliberarea a cardului la ATM-uri sunt deja valorificate sau în curs de implementare. Fiind un utilizator activ al produselor MAIB, experienţa sa a fost curioasă inclusiv din perspectiva evoluţiei calităţii produselor bancare.

Aspectele semnalate de Nadejda privind proiectele salariale şi cardurile au fost  luate în calcul pentru dezvoltările ulterioare, anterior datorită unui alt feedback oferit fiind accelerat procesul de implementare a versiunii 3D Secure 2.2. În opinia Nadejdei, este important ca angajaţii MAIB să zâmbească mai mult, lucru pe care echipa MAIB se angajează să-l exerseze zilnic în relaţiile cu clienţii.

Roman ne-a relatat despre importanţa unui sistem bun de ventilare pentru starea de bine atât a angajaţilor din sucursale, cât şi a clienţilor care ne trec pragul, iar Igor s-a expus privind aspectele de afişare a unor informaţii.  

Astfel de întâlniri cu clienţii vor deveni o tradiţie în contextul obiectivului de fortificare a comunicării cu clienţii şi valorii echipei MAIB de a fi mereu Orientată către CLIENŢI.

Amintim că la adresa electronică experienta.ta@maib.md clienţii MAIB sunt invitaţi să relateze experienţa privind utilizarea serviciilor şi produselor bancare, dar şi aşteptările pe care le au în relaţia cu MAIB. 

Împreună la Nivelul Următor!

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok