MAIB - Marca Comercială de Succes 2014

Al treilea an consecutiv BC „Moldova Agroindbank” SA obţine Premiul mare „Mercuriul de Aur” în cadrul Concursului  „Marca Comercială a Anului”.

„Mercuriul de Aur” în nominaţia „Responsabilă Social” a fost decernat băncii în seara zilei de joi, 29 ianuarie, în cadrul unei ceremonii solemne de premiere a celor mai bune branduri din Republica Moldova. Premiul este o expresie a caracterului constant şi durabil al responsabilităţii sociale corporative promovate de MAIB, precum şi al spiritului inovator în abordarea problemelor sociale.  

Oleg PAINGU, Vicepreşedintele Comitetului de Conducere BC „Moldova Agroindbank” SA: „Alături de misiunea businessului care constă în obţinerea profiturilor, responsabilitatea socială corporativă trebuie neapărat să facă parte din activitatea unei companii de succes. Moldova Agroindbank are tradiţii bogate ale programelor sociale pe care le promovează cu perseverenţă şi totodată implementeză tehnologii noi în soluţionarea problemelor comunităţii”.

Avînd consimţămîntul acţionarilor, MAIB participă cu importante investiţii directe în realizarea numeroaselor proiecte cu impact social pronunţat, precum „Burse de Merit” şi „Burse pentru Viitorul Tău!”, Festivalul Internaţional „Maria Bieşu”, Concursul Muzical „Eurovision”, Comitetul Naţional Olimpic, Fundaţia pentru copii „Clipa Siderală”, „Festivalul Vinului”  şi multe alte.

Banca se implică în nevoile colective şi personale ale oamenilor şi utilizează tehnologii moderne, mobilizînd în acţiunile de binefacere  angajaţii şi partenerii săi. 

Astfel, un proiect social inovaţional reprezintă acţiunea de colectare a fondurilor pentru oamenii în etate şi singuratici. Fiecare membru al echipei din toate filialele MAIB,  a transferat o anumită sumă de bani prin intermediul sistemului de deservire bancară la distanţă „InternetBanking MAIB”. Angajaţii băncii au demonstrat în acest mod că sînt nu doar promotori excelenţi ai tehnologiilor bancare avansate, ci şi foarte receptivi la problemele altora. Un proiect, care a mobilizat partenerii băncii, a fost lansarea cardului bancar fără contact PayPass, primele achitări cu acesta fiind făcute de conducerea băncii, de partenerii comerciali şi de reprezentanţii mass-media tot în scopuri sociale - pentru procurarea produselor alimentare unui centru comunitar.  Astfel, prin iniţiativele sale BC „Moldova Agroindbank” SA  doreşte să mobilizeze echipa, partenerii, societatea, în realizarea obiectivelor de dezvoltare durabilă a ţării.  

Cultura, educaţia, ştiinţa, sportul, sănătatea, mediul ambiant - fac parte din Politica social-corporativă promovată de BC „Moldova Agroindbank” SA.

Modelul său unic al Responsabilităţii Sociale Corporative MAIB îl aplică şi în raport cu cei aproape 1670 de angajaţi ai băncii din toate filialele. 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok