MAIB-sponsor Eurovision

Orange Moldova, Moldova Agroindbank, Compania Publica Teleradio Moldova si Guvernul RM - un frumos parteneriat in organizarea etapei nationale a Eurovision 2013

De 6 ani, Compania Orange Moldova este alaturi de Compania Publica Teleradio Moldova in realizarea unuia dintre cele mai importante evenimente culturale din tara si anume, etapa nationala a concursului Eurovision.

In premieră, in acest an, la pregatirea etapei nationale a concursului se implica Guvernul Republicii Moldova şi BC Moldova Agroindbank SA. Astfel, actualul parteneriat reprezintă o continuare a colaborării fructuoase în cadrul unor proiecte sociale de anvergură, care şi-au demonstrate viabilitatea şi care inspiră încrederea în caracterul durabil al relaţiilor de parteneriat în cadrul “Eurovision-ului”.

MIHAI MOLDOVANU, VICEPRIM-MINISTRUL RM: "Guvernul RM a decis sa sustina acest eveniment, este o colaborare frumoasa care sper sa se soldeze cu cu o prestatie buna a artistilor atit in cadrul etapei nationale cit si a celei internationale. Tot ce ne-am propus este sa promovam cultura noastra".

CONSTANTIN MARIN, PREsEDINTE TRM: "Sprijinul pe care-l avem, nu doar financiar, dar si logistic din partea companiei Orange Moldova, ne face sa muncim si mai mult, sa fim mult mai buni in fiecare an. Parteneriatul este un lucru extraordinar, mai ales atunci cand acest parteneriat aduce roade. Colaborarea intre Orange Moldova si TRM este o istorie de succes. Vreau sa le multumesc pentru acest lucru."

Pentru compania Orange Moldova, sustinerea etapei nationale a concursului a devenit mai mult decat sprijin financiar la organizarea concursului. Este o sustinere directa a tinerelor talente, crearea unei piste de lansare a acestora.

LIUDMILA CLIMOC, DIRECTOR GENERAL ORANGE MOLDOVA: " Deja al saselea an, impreuna cu Compania Publica Teleradio-Moldova lansam in parteneriat cel mai important eveniment muzical televizat national al anului. Pentru noi, cei de la Orange, acest proiect inseamna cu mult mai mult decat un parteneriat clasic comercial.
Este un eveniment care implica munca, dedicatia, creativitatea echipei de marketing Orange, care, in fiecare an, se straduie sa faca acest concurs deosebit si sa surprinda atat clientii Orange, cat si toti fanii acestui show.
De fiecare data cand avem posibilitatea de a sustine si incuraja tinere talente, o facem cu o deosebita placere si responsabilitate sociala. Si in acest an, impreuna cu partenerii nostri, ne dorim sa punem la dispozitia artistilor o scena performanta, sunet si lumini de calitate, sa cream conditii pentru ca toti concurentii sa se simta bine pe parcursul participarii la acest concurs. Toate acestea devin realizabile gratie parteneriatului cu compania publica TRM si aici as vrea sa multumesc echipei Televiziunii, dlui Presedinte al companiei, Dlui Director, producatorului general, regizorului sef, cameramanilor, redactorilor pentru munca depusa si relatiile de colaborare profesioniste. Totodata, vreau sa salut implicarea Guvernului Republicii Moldova in organizarea si finantarea acestui concurs. Suntem mandri de faptul ca impreuna cream pentru tinerele talente muzicale o pista de lansare in lumea muzicii, iar pentru altii, o noua treapta in cariera de muzician.
Prin acest concurs aducem aportul nostru modest la sustinerea, incurajarea si promovarea talentelor din Moldova, cit si la promovarea Republicii Moldova peste hotarele tarii."


NATALIA VRABIE, PREŞEDINTE BC „MOLDOVA AGROINDBANK” SA: “Moldova Agroindbank mai bine de două decenii îşi menţine nivelul excelenţei bancare, contribuind la prosperarea clienţilor şi la dezvoltarea social-economică a ţării. Implicîndu-se în proiecte naţionale de amploare, banca contribuie, prin intermediul politicii sale de Responsabilitate Socială Corporativă, la evoluţia socială, spirituală şi culturală a comunităţii. În spiritul acestui deziderat, BC „Moldova Agroindbank” SA s-a alăturat partenerilor celui mai important proiect cultural din Republica Moldova - atît pentru moldovenii din ţară, cît şi pentru cei din diasporă. Astfel, contribuţia băncii la concursul “Eurovision” va oferi şanse mai mari tinerilor participanţi, repsectiv, oportunităţi mai vaste de a promova valorile naţionale ale ţării noastrte pe plan international. De asemenea, participarea la organizarea „Eurovisionului”, alături de Guvernul ţării, compania „Teleradio Moldova” şi „Orange Moldova”, este calificată de către Moldova Agroindbank, drept un model de parteneriat public-privat remarcabil, demn de urmat”.

Republica Moldova participa la Eurovision pentru al 9-lea an consecutiv. Artisii care au participat la concurs afirma ca, gratie sustinerii Orange Moldova, tinerele talente din Moldova au posibilitatea sa se manifeste intr-un spectacol organizat la un nivel profesionist.

PASHA PARFENI, INTERPRET: "Este o oportunitate foarte mare pentru tinerii interpreti. Pana la Eurovision, m-au vazut, hai sa spunem, 50 de mii de spectatori, dupa, m-au vazut cateva zeci de milioane. Si lumea ma vede altfel dupa Eurovision".

GETA BURLACU, INTERPRETĂ: "Sa stiti ca, datorita acestui parteneriat, calitatea concursului, calitatea emisiei au crescut si cred ca asta s-a vazut cu ochiul liber".

De fiecare data, Orange Moldova vine si cu noi surprize pentru clientii sai. Sunt pregatite premii si concursuri noi, iar, in scurt timp, Orange va anunta si despre alte servicii inovative pentru clientii primului operator de telefonie mobila.
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok