Recepționist(ă) | Direcția Securitate Internă
În acest rol vei avea următoarele sarcini:
- Primirea și gestionarea vizitatorilor;
- Gestionarea corespondenței;
- Monitorizarea și menținerea procedurilor de securitate;
- Suport administrativ pentru colegi;
- Asigurarea unei imagini pozitive a companiei.
Competențe și abilități care te fac potrivit/ potrivită pentru această funcție:
- Studii medii sau superioare (finalizate sau în curs);
- Cunoașterea limbii române; engleza și rusa – avantaj.
- Cunoașterea de bază a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
- Abilități excelente de comunicare și organizare;
- Atitudine prietenoasă și orientare către clienți.
În echipa maib vei beneficia de:
- Mediu de muncă profesionist, inovator, creator de tendințe în banking și nu doar, dar și oameni care te vor inspira în ritmul agile;
- Birou modern, amplasat ultracentral, cu zone de relaxare, sală de sport și terasă;
- Tichete de masă;
- Credite imobiliare și alte servicii bancare în condiții preferențiale;
- Asigurare medicală privată sau abonament la sala de sport;
- Oportunități de dezvoltare profesională și personală, teambuildinguri;
- Gamă largă de reduceri la partenerii maib.
Funcția este localizată: maib park.
Expediază CV-ul la adresa resurseumane@maib.md, indicând funcția pentru care candidezi și hai să excelăm profesional împreună.
*Vor fi invitate la interviu doar persoanele selectate. În funcție de caz, CV-ul tău ar putea fi analizat și pentru alte poziții vacante din cadrul maib.
Îți mulțumim pentru interes! Ne vom bucura să ne cunoaștem și să facem echipă comună în cadrul maib!
take the first step
completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta
if you apply outside office hours, on weekends or holidays, we will contact you the next working day.