Maib transformă modelul său de sucursală – mai centrată pe client, mai comodă și cu mai multă culoare

Suntem mândri să lansăm Sucursala Buiucani – prima sucursală maib care a fost transformată în conformitate cu promisiunea noastră de brand orientat către clienți, având un nou model de serviciu operațional și o nouă identitate vizuală.
Sucursala Buiucani este prima în care noua noastră personalitate și noua identitate de brand au fost transpuse într-o experiență reînnoită a clienților, unde să le fie satisfăcute necesitățile financiare și să le fie depășite așteptările. Designul inovator al sucursalei își propune să creeze un mediu care să ofere un confort familiar clienților, fiind mai primitor, mai colorat, mai pozitiv, transparent și mai deschis.

Implementarea noii strategii maib s-a produs din dorința de a fi mai orientați către clienți, fapt care ne-a determinat să creăm soluții inteligente, prin transformarea aspectului, dar și a modului de funcționare a sucursalei.

Ne propunem să fim o bancă pentru [întreaga] viață, adică ne asigurăm în permanență că înțelegem etapele de viață ale clienților noștri, planurile și nevoile lor pe termen lung.

Promisiunea pentru clienții noștri este: suntem alături de clienții noștri la fiecare etapă a vieții lor.

Angajații maib vă întreabă și vă ascultă, apoi vă oferă produsele care vă vor ajuta să vă realizați visele.
Ne propunem să fim o bancă pentru [stilul tău de] viață, adică: ne străduim să înțelegem întotdeauna ambițiile și dorințele clienților noștri.

Promisiunea pentru clienții noștri este: nu vindem produse bancare, îi ajutăm pe clienții noștri să-și trăiască viața dorită.

Experiența clienților: un mediu familiar celui în care își trăiesc viața.

Giorgi Shagidze, președintele maib:

„Ne dorim să creăm în sucursale o nouă experiență care reflectă personalitatea maib și valorile noastre – mereu orientați către clienți, transparenți, profesioniști, demni de încredere, inovatori, agili, cu spirit de echipă. Rețeaua noastră de sucursale este și va rămâne în continuare partea tangibilă a brandului și identității noastre pentru clienți. Depunem eforturi pentru ca interacțiunea cu serviciile maib să fie cât mai simplă și mai ușoară, orice ar face și oriunde s-ar afla clienții noștri.”

Prin ce ne mai diferențiem de alte bănci? Prin abordare, rapiditate, asistență personalizată. La intrarea în bancă fiecare vizitator va fi întâmpinat de „Consultantul clienți” – cel care determină necesitățile individuale privind serviciile bancare, îi oferă sprijin, consultanță și ghidează clientul către una dintre cele 3 zone speciale. 

Zona de autoservire

Este o zonă dedicată operațiunilor bancare rapide pentru clienții care își doresc să facă autonom și în timp redus anumite operațiuni la terminale de plată, cum ar fi: achitarea facturilor, achitarea creditului, verificarea contului, depunerea numerarului în cont etc. Consultantul clienți va oferi sprijin în utilizarea tehnologiilor digitale atât în mediul real, cât și în cel online, va ghida și orienta clientul spre zonele de deservire conform necesităților sale, fiind mereu alături pentru a crea experiențe de deservire de calitate fiecărui client.

Zona tranzacțională

Am pus accentul pe timpul și satisfacția clientului, trecând, astfel, la un nou nivel de deservire – „one-stop shop”, care permite facilitarea mai multor operațiuni la un singur ghișeu, cu o deservire mai rapidă pentru o listă vastă de operațiuni și, implicit, economie de timp prețios pentru toată lumea. Alte beneficii ale acestuia ar fi simplificarea fluxului operațiunilor, o comunicare productivă și asigurarea unei experiențe pozitive.

Zona consultativă

Zona consultativă, pe de altă parte, este una semi-privată, facilitând comunicarea directă, analizarea necesităților și planurilor complexe personale sau de dezvoltare a afacerii, pentru a putea alege împreună cele mai potrivite soluții și a-l ajuta pe client să își atingă scopurile. Această zonă este mai relaxantă, potrivită pentru luarea deciziilor importante, precum cele legate de creditele ipotecare, de afaceri sau altele asemănătoare. 

Aliona Stratan, prim-vicepreședintele maib: „Avem convingerea că datorită acestei noi strategii vom avea multe rezultate pozitive: reducerea semnificativă a timpului de așteptare și diversificarea funcțională a operațiunilor, dar și creșterea satisfacției angajatului maib pentru lucrul bine făcut, care este la fel de importantă pentru noi.

Noile funcționalități operaționale au în spate filosofia noastră de business, au fost extrase din așteptările clienților prin sute de sondaje realizate și au fost testate timp de câteva luni în o serie de sucursale, unde am măsurat zilnic satisfacția clienților, iar rezultatele au demonstrat clar că aceasta este direcția în care trebuie să continuăm. În acest moment, noul model operațional este deja disponibil la Sucursala Buiucani și este în curs de implementare în întreaga rețea.”

Pentru mai multe detalii și informații despre noua identitate de brand maib accesați linkul.

Sucursala Buiucani este situată în Chișinău, pe strada Ion Creangă nr. 78.

Despre maib

Maib este cea mai mare bancă din Moldova, cu 59 de sucursale și 86 de agenții pe întreg teritoriul țării. Dintre acestea – 22 de sucursale și 32 de agenții se află în Chișinău, iar 37 de sucursale și 54 de agenții sunt distribuite uniform pe întreg teritoriul țării.

Prin rețeaua sa vastă de sucursale, maib deservește circa un milion de clienți – corporații, întreprinderi mici și mijlocii, persoane fizice.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok