terminale autoservire maib

rețea largă de terminale cu autoservire
achiți și cu card bancar
rețea vastă de terminale
220 operatori servicii
terminale autoservire maib

despre

Terminalele de autoservire maib sunt amplasate în diverse locații pe tot teritorul țării.  În numerar sau cu cardul bancar (Visa, Mastercard sau American Express), achiţi serviciile necesare în câteva clipe.


Terminalele  permit depunerea banilor în contul de card sau curent şi achitarea unui spectru vast de plăţi, inclusiv MPay, ratele lunare la credit etc.
Descoperă noile funcţionalităţi, disponibile la terminalele de autoservire şi convinge-te cât de comod e să le utilizezi.

servicii

În prezent, prin intermediul terminalelor de autoservire maib sunt prestate o multitudine de servicii:

  • operațiuni bancare (achitarea ratelor lunare la credit, alimentarea contului de card/curent etc.);
  • achitarea facturilor pentru serviciile comunale, emise de 220 de furnizori de servicii și structuraţi pe principiul amplasării teritoriale;
  • achitarea telefoniei/internetului/TV;
  • achitarea taxelor de stat, amenzilor;
  • achitarea serviciilor publice prin Mpay, e-vinieta și multe altele.

lista furnizori

întrebări frecvente

Poți achita facturile în afara programului de lucru al băncii, oricând ai nevoie, rapid, comod, inclusiv fără numerar, utilizând cardul tău bancar. 

Pe ecranul principal al terminalului de autoservire maib este funcția de căutare, care îți oferă posibilitatea să găsești furnizorul sau serviciul dorit.

Pentru a obține copia bonului contactează Contact Center la numărul scurt 1313 sau scrie un mesaj la adresa de e-mail tss@maib.md.

E necesar doar să prezinți bonul de plată furnizorului de servicii. În cazul în care furnizorul are întrebări suplimentare cu privire la plata efectuată, el urmează să ia legătura cu banca. Totodată, poți să ne anunți despre problema apărută, expediind un mesaj la adresa de e-mail tss@maib.md și anexând copia bonului de plată. Noi vom verifica tranzacția și îți vom oferi rapid un răspuns. 

Nu se percepe niciun comision, indiferent de care bancă a fost emis cardul.

Apelează serviciul Contact Center la numărul scurt 1313 pentru a verifica statutul  tranzacției sau scrie-ne la adresa de e-mail tss@maib.md, anexând bonul de plată și datele tale de contact. Colegii noștri monitorizează toate problemele tehnice de funcționare a terminalelor de autoservire, intervenind rapid pentru a le remedia și a reprocesa plata. În cazul în care tranzacția nu poate fi procesată, îți vom restitui banii prin cea mai convenabilă metodă pentru tine.

În cazul în care ai depus o sumă mai mare decât cea din factură, poţi readresa restul pentru achitarea unui alt serviciu sau suplinirea contului curent/de card. Pentru a alege furnizorul de servicii,  la finalizarea plății de bază selectează butonul Transferați restul sumei disponibile. Vei fi direcționat către meniul principal al terminalului de autoservire maib, unde poți selecta furnizorul dorit, introduci numărul facturii/ numărul contractului/numărul de telefon în dependență de furnizorul selectat, verifici datele introduse pentru plată și finalizezi operațiunea.
În acelaşi timp, poţi solicita chitanţa cu codul de rest, pe care îl vei utiliza ulterior pentru plata serviciilor de telecomunicaţii, cum ar fi telefonia mobilă sau fixă, internet, televiziune. 

Pentru a utiliza codul de rest accesează butonul Plata cu codul de rest, poziționat în colțul din stânga jos al ecranului principal. După aceasta selectează furnizorul dorit din lista propusă pe ecran (toți furnizorii sunt din segmentul telecomunicații). 
De asemenea, codul de rest poate fi folosit pentru alimentarea contului curent sau de card, deschis la maib în lei. Pentru acesta selectează butonul Alimentare cont, introdu numărul contului și urmează pașii de pe ecranul terminalului de autoservire maib.

Alimentarea contului este un serviciu online și banii ajung în cont. Excepție se face doar în zilele de sărbătoare, când banca activează conform unui program de lucru special, clienții fiind informați despre aceasta pe site-ul www.maib.md.

Limita maximă de achitare în numerar este de 20 000 lei, informația fiind afișată pe ecranul terminalului la inițierea plății. Pentru plățile cu cardul nu este setată nici o limită decât cea  stabilită de banca emitentă a cardului. 

Plățile pot fi  anulate, dacă acest fapt este stipulat în contractul semnat cu furnizorul de servicii. De regulă, plățile pot fi anulate în aceiași zi în care au fost efectuate. Pentru a verifica posibilitatea anulării plații, ne scrii la adresa de  e-mail tss@maib.md, anexând copia bonului de plată și a buletinului de identitate.  Plata va fi verificată  și vei primi răspuns în cel mai scurt timp. 

Plățile efectuate la terminalul de autoservire maib sunt procesate în funcție de metoda stabilită în contractul, care a fost semnat cu fiecare furnizor. În prezent, există două tipuri de plăți – On -Line, ce presupune schimb de date imediat,  și plăți Off-Line- NDE, ce prevede că informația despre plățile efectuate se transmite către furnizor  la un anumit interval de timp, stabilit în contractul de prestare a serviciilor de plată.

Selectează din meniul terminalului de autoservire serviciul pe care vrei să-l achiți, după care scanează codul de bare sau codul QR de pe factură și urmează pașii indicați pe ecran. Verifică corectitudinea datelor afișate și acceptă suma spre achitare. Atenție!  Verifică atent dacă suma afișată după scanarea codului de bare sau codului QR coincide cu suma spre plată, indicată în factură. 

În cazul în care se introduc mai multe bancnote de același nominal, poate apărea o eroare la citirea acestora. Ca urmare, apare divergența în evidența contabilă a numerarului depus la terminal, care se depistează la încasarea acestuia. Diferența de sumă se restituie în baza solicitării, expediate pe e-mail-ul tss@maib.md, fiind anexată copia bonului. După verificarea   informației din solicitare și confirmarea erorii, banii vor fi restituiți prin cea mai convenabilă metodă pentru tine.
 

Înainte de a efectua transferul:

  • verifică dacă numărul de telefon al beneficiarului, declarat la bancă, este notat în agenda telefonică a ta;
  • asigură-te că beneficiarul este client maib și a activat în maibank opțiunea “Primește bani după numărul de telefon mobil”

Cum să efectuez un transfer p2p?

  • Accesează aplicația maibank;
  • Intră în meniul ”Plăți” de pe ecranul principal;
  • Alege serviciul “Transfer către o persoană”;
  • În câmpul “Nume Beneficiar” fă click pe iconița ”Agenda telefonică”;
  • Alege numărul de telefon al persoanei care urmează să primească banii. Acesta trebuie să fie de culoare verde;
  • Introdu suma transferului;
  • Confirmă tranzacția prin codul unic primit prin SMS;
  • În câteva secunde banii ajung în contul destinatarului.
     

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok