Maib a renovat și sediul sucursalei Criuleni, aliniindu-l noii identități de brand

După câteva săptămâni de curiozitate și întrebări: ”dar ce schimbări se fac la maib?” misterul a fost dezlegat. La 28 noiembrie 2022, cei care au vizitat banca au avut parte de o excursie prin sucursală ghidată chiar de Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib. Cu multă bunăvoință ea a demonstrat, prezentat zonele de lucru în sediul renovat, subliniind că toate schimbările au fost făcute pentru a asigura confortul, operativitatea și starea de bine a clienților și angajaților maib.

De îndată cum pășeșc pragul, oamenii sesizează parfumul specific noii identități de brand maib, care, apropo, este identic pentru toate sucursalele. Privirea le este atrasă de panourile fotografice din care le zâmbesc clienții și angajații băncii, care au participat într-un proiect fotografic organizat de bancă. Sediul sucursalei este proiectat în mai multe zone. La intrare a fost aranjată zona de autoservire, unde au fost amplasate ATM-uri și terminale multifuncționale, în așa fel încât să asigure acces la o gamă largă de servicii digitalizate, care pot fi făcute rapid și simplu, fără a sta în rând la ghișeu. Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib, spune că în procesul de renovare și aliniere a sucursalei la noua identitate de brand au fost luate în considerație diferite aspecte ale necesităților clienților și potențialilor clienți ai băncii, în funcție de timpul de aflare a acestora în bancă. Zona tranzacțională permite efectuarea mai multor operațiuni bancare la un singur ghișeu. Zona consultativă este amenajată în așa mod încât să asigure intimitate dialogului client – specialist, pentru a beneficia de ghidare și consiliere profesionistă în condiții de confort, în cazul operațiunilor mai complexe și asistenței mai detaliate. Zona dispune de mobilier special, încât să creeze o atmosferă de armonie, ca acasă, și confidențialitate. Olga Boșcanean, care lucrează de ani buni în Sucursala maib Criuleni, zice că este foarte bucuroasă de noua schimbare și se simte mai comod în noul anturaj.

“Clientul se află în centrul atenției noastre. Totul este gândit pentru client până în cele mai mici detalii. Să simtă căldură și comoditate chiar de la intrarea în sucursală. Toate zonele de deservire sunt create și concepute pentru comoditatea clienților noștri”, subliniază Aliona Stratan, Prim-vicepreședinta maib. O altă schimbare majoră o reprezintă chiar biroul directoarei sucursalei, Ina Primov, care a fost conceput pe principiul transparenței, ceea ce îi permite să vadă oricând ce se întâmplă în sediu, dar și să fie la vedere. „În sediul nostru clienții se simt ca acasă, iar angajații au condiții mai moderne de lucru” - zice directoarea sucursalei maib Criuleni, Ina Primov. - Acum, la solicitarea mai multor antreprenori căutăm să dezvoltăm noi posibilități prin crearea unor pachete atractive pentru susținerea tinerilor să lanseze afaceri noi.” Dina Rapcea, antreprenoare, spune că ”Eu schimbarea deja o accept. Mai greu era înainte. Înteleg că totul se înnoiește. E frumos, modern, stilat. Îmi place că au mai multe bancomate și pot să opereze mai ușor, deși eu utilizez Internet Banking și vin la bancă mai rar.”

Ion Sandu din Holercani la fel a remarcat schimbarea designului interior și speră că și conținutul produselor bancare se va moderniza în curând. Apropo, pentru antreprenori este creată și o mini-sală de conferințe, care poate fi utilizată pentru ședințe, discuții cu angajații băncii sau schimb de opinii între dezvoltatori.

Sucursala maib din Criuleni este a 17-a din rețeaua maib aliniată noii identități de brand. Astfel, clienții maib au la dispoziție sucursale inconfundabile, armonioase și prietenoase, iar produsele și serviciile bancare sunt atractive și comode, indiferent de regiunea țării unde se deservesc.

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok