maib: Banca aleasă de peste UN MILION DE CLIENȚI!

5,410 milioane lei, venit operațional brut

BĂNCI

Despre maib, cea mai mare bancă din Moldova, cel mai bine ar putea vorbi cei peste un milion de clienți care se deservesc aici și care beneficiază de servicii transparente și de înaltă calitate. E o bancă cu tradiții și, în același timp, modernă, vizionară, cu istorie și cu clasă, care oferă produse avantajoase și oportunități de banking după necesitățile fiecăruia. Este o bancă de încredere, cu un fel de a fi unic, centrat pe client, aleasă și de afacerile mici, și de cele mari. Eu sunt client maib, dar tu?

MAIB PARK, APROAPE CA ÎN SILICON VALLEY

Pentru maib, anul 2023 a însemnat un șir de proiecte inedite pentru R. Moldova. Este vorba despre inaugurarea maib park – oficiul central, constituit din 10 etaje și extins pe o suprafață totală de 22 500 metri pătrați. Edificiul este situat chiar în centrul istoric al Chişinăului, pe strada 31 august 1989 nr. 127 și dispune de zone cu diverse destinații, plus multiple facilități.

Trecem pe listă și focusul maib pe tot ce înseamnă digitalizare, practic lunar banca surprinzând cu noi și noi servicii digitale dedicate persoanelor fizice sau afacerilor. Amintim aici doar de digital onboarding, care ne oferă posibilitatea de a deveni clienții maib fără a veni la bancă. Și, da, numărul clienților a ajuns să depășească un milion! Asta este cifra care va deveni una de referinţă în istoria maib.

CASHBACK GENEROS ȘI OBLIGAȚIUNI CORPORATIVE

Portofoliul serviciilor bancare a devenit și mai atractiv. A fost extinsă gama de carduri digitale, cardul digital cu cashback generos și servicii premium. maib a lansat e-KYC, actualizarea datelor personale 100% online și, în premieră pe piață, obligațiunile corporative, încheind cu succes primul program și startându-l pe al doilea.

Lista continuă cu 1 000 000 de carduri în circulație; utilizarea extinsă a semnăturii electronice pentru afaceri; platforma maibpay.md; continuarea transformării agile pentru noi echipe; dezvoltarea continuă a culturii maib, implementarea programului hibrid de activitate, dress-code casual și multe facilități centrate pe fiecare angajat; lansarea GoEcomm; evenimentele de plantare „alto pentru viitor”; lansarea produsului „factoring local”; lansarea programului de educație financiară maib edu; adoptarea strategiei ESG; lansarea campaniei de imagine „Tu conduci. maib”; obținerea celor mai importante premii la nivel internațional, care confirmă excelența în banking, promovată de maib – premiul The Banker, Global Finance, Euromoney, EMEA Finance etc.

Brandul anului în banking, maib, surprinde zilnic prin inovații și abordări care fac clientul să se simtă important, datorită experiențelor noi de banking pe care le trăiește cu maib. Toate acestea, însă, sunt percepute de oamenii maib ca un fapt firesc, fiind parte din scopul brandului: creăm soluţii financiare simple și inteligente, potrivite stilului de viaţă, care inspiră oamenii să fie mai fericiţi și afacerile – mai prospere.

TRENDSETTERI PE PIAȚA BĂNCILOR

În 2024, prima bancă din Moldova va continua să îmbunătățească experiența clienților printr-un șir impresionant de activități. maib își propune să fie trendsetter în tot ceea ce ține de experiență bancară de nivel înalt, să implementeze strategia de ESG, să fie și în continuare un actor important în societate, sprijinind proiecte comunitare și să fie alegerea nr.1 a talentelor de pe piața muncii.

37,4% – cota de piață a maib
la credite

34,3% – cota de piață a maib
la depozite

59,32% credite Retail – acordate online, prin aplicația maibank

65,83% din toate depozitele Retail, deschise prin aplicația maibank

591 002 de utilizatori maibank

fiecare al doilea credit pentru
afaceri din țară – acordat de maib

1 187 504 carduri în circulație

peste 1 000 000 de clienți aleg maib

(date la 31.12.2023)

Aliona Stratan – Prim-vicepreședintă maib

,,Ne onorează să fim votați și declarați brandul anului în sectorul bancar. Această importantă distincție validează eforturile echipei maib direcționate pentru îmbunătățirea continuă a experienței clienților noștri în interacțiunea cu maib, dedicația noastră de a dezvolta servicii simple și inteligente, potrivite stilului de viață al clienților noștri.”

Sursa: pavelzingan.md 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok