Cu drag de angajați. Maib a inaugurat un Contact Center mai modern și mai tehnologizat

Maib a inaugurat un Contact Center aliniat tendințelor internaționale. Spațiul a fost reamenajat într-un stil modern, centrat pe confortul angajaților și tehnologizat pentru a răspunde mai bine așteptărilor comunității. Apelând 1313, clienții maib vor beneficia de consultanță și ghidare din partea celor circa 80 de angajați, gata să creeze experiențe mai bune și dedicați să scurteze timpul de așteptare a clienților pe fir. 

Contact Center maib a fost zonat în așa fel încât să existe un spațiu dedicat pentru fiecare activitate în parte,  de la deservirea clienților, până la procesele interne din cadrul sucursalei, precum și pentru o bună atmosferă la locul de muncă.  

„Contact Center este un instrument esențial pentru deservirea clienților noștri. Pentru maib a devenit prioritară centrarea serviciilor pe confortul clienților. Noi investim foarte mult în managementul digital, în tehnologia necesară pentru Contact Center, pentru ca serviciul să devină mai util atât pentru clienți, cât și pentru angajați. Aceasta este o parte a strategiei maib pentru a poziționa clientul în centrul atenției noastre”, a declarat Giorgi Shagidze, Președintele Comitetului de Conducere al maib

„Ne-am reunit” 

Astfel, zonele amenajate în incinta Contact Center-ului includ atât sălile pentru operatorii de la Contact Center, cât și Telesales. Până recent, cele două echipe erau separate, lucrând în două părți diferite ale Chișinăului. „Acum toată echipa este împreună. Contact Center este o fabrică de talente prin care formăm specialiști pentru multe dintre subdiviziunile maib. Tinerii se angajează la Contact Center, obțin cunoștințe și experiență, după care avansează profesional în alte echipe, ceea ce este doar de apreciat”, afirmă Natalia Tarasova, directoarea serviciului Contact Center maib

Noile condiții de muncă au dus la creșterea motivației la locul de muncă. „Sunt încântată de noile condiții. E foarte comod și plăcut să lucrezi într-un astfel de anturaj. Este mult mai relaxant”, spune Nicoleta Balan, care activează în calitate de operatoare Contact Center din luna martie a acestui an. „Înainte oficiul în care lucram era foarte mic, acum avem de șase ori mai mult spațiu. În plus, ne-am reunit cu colegii noștri care activau în altă parte a orașului. În oficiu este mult mai luminos”, afirmă Elena Ștefîrța, specialistă Suport Online. 

Un angajat fericit = client fericit 

Parte a conceptului Contact Center-ului recent inaugurat este asigurarea unor condiții cât mai confortabile de lucru pentru membrii echipei maib. Respectiv, din noul spațiu nu putea lipsi zona de relaxare sau sălile separate pentru traininguri, ședințe. Mai mult, Contact Center-ul dispune de spații pentru discuții tete-a-tete între mentor și angajat, pentru oferirea feedbackului într-un mod mai privat. 

„Avem o echipă foarte mare și ambiția noastră este să continuăm să îmbunătățim atât nivelul de calitate a deservirii, cât și  nivelul de stare de bine a angajaților. Un imperativ al nostru, ca angajator, este să oferim un loc de muncă ce oferă starea de autorealizare, de echilibru între viața personală și profesională”,  a spus Svetlana Bodaci, directoarea resurse umane, maib

Pe lângă zonarea specială a Contact Center-ului, designul acestuia este completat cu elemente moderne de decor, ambianță, natură și multă lumină. Astfel, echipa maib a făcut o investiție de lungă durată atât în bunăstarea angajaților, cât și în satisfacția clienților băncii. „Un angajat fericit face clientul fericit. Am creat condiții așa cum vrem noi ca ei să aibă grijă de clienții noștri. De fiecare dată când cineva interacționează cu toate sistemele noastre și are nevoie de suportul cuiva, apelează la Contact Center. Iată de ce, pentru noi era critic să avem o deservire impecabilă, care să-i permită clientului în orice moment  să apeleze și să găsească suport”, punctează Aliona Stratan, prim-vicepreședintă maib. Aceasta a promis că maib va continua investițiile în acest sens. 

Maib are puțin peste 2000 de angajați, dintre care 80 activează în calitate de operatori Contact Center.  

Sursa: Moldova.org

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok