Serghei CEBOTARI: „Clienţii găsesc la noi siguranţă, trasparenţă, oferte atractive şi confort”

Moldova Agroindbank este o instituție bancară care și-a ajustat în totalitate politicile la noul curs de dezvoltare regională, devenit o bancă ce funcționează realmente în baza principiilor de activitate a băncilor moderne din UE.
A reușit să implementeze rapid o nouă filosofie de evaluare a riscurilor, ceea ce asigură un grad și mai mare de încredere din partea clienților și partenerilor. Cum s-a reușit, aflăm din interviul oferit de Serghei Cebotari, Preşedintele Comitetului de Conducere al BC „Moldova Agroindbank” SA.

- Domnule Cebotari, Moldova Agroindbank este o bancă universală din Republica Moldova. Ce înseamnă aceasta pe înţelesul oamenilor simpli, din afara sistemului bancar?

- Când spunem „universală”, avem în vedere că banca noastră cuprinde toate segmentele de clienţi persoane fizice şi juridice, precum şi diverse segmente în funcţie de genul de activitate din economia naţională, oferindu-le cea mai vastă gamă de servicii şi produse bancare care poate exista în Republica Moldova. Operaţional, i-am împărţit în două categorii mari – Corporativi şi Retail. Şi acum, peste 10 ani de funcţionare a acestei divizări, ne convingem că este o formulă optimă, pentru că permite abordarea individuală eficientă a clienţilor, în funcţie de necesităţi, aşteptări, scopuri... Deci, a fi o bancă universală, înseamnă a putea oferi servicii pe potriva tuturor – calitativ, accesibil şi convenabil.

- Aproape 600 mii de clienţi ai băncii... Nu ştiu dacă mai este vreo bancă ce se poate lăuda cu aşa performanţă. Cum îi atrageţi?

- Este adevărat, MAIB are un număr impunător de clienţi, care reprezintă, de fapt, cel mai preţios tezaur al nostru. În condiţiile în care clienţii în Republica Moldova au alternative, iar concurenţa creşte continuu, încrederea celor peste jumătate de milion de clienţi ne măguleşte şi ne responsabilizează. Persoanele fizice, inclusiv tinerii, studenţii, oamenii vârstnici, persoane care practică diverse activităţi, clienţi din mediul urban şi cel rural, femeile în afaceri, persoane cu statut social mediu şi înalt – sunt trataţi individual şi au produse şi servicii de care au nevoie anume ei. Fiecare client corporativ – la fel găseşte la noi o abordare specială. Eu cred că cele mai importante lucruri în relaţiile reciproce dintre bancă şi client sunt siguranţa, transparenţa şi, bineînţeles, ofertele atractive alături de deservirea confortabilă. Asta găsesc ei la Moldova Agroindbank.

Citește articolul: Serghei CEBOTARI: „Clienţii găsesc la noi siguranţă, trasparenţă, oferte atractive şi confort”

 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok