Maib își consolidează poziția de lider în inovație și experiență pentru clienți, obținând trei distincții importante în cadrul International Customer Experience Awards 2025, eveniment desfășurat la Londra și la care a participat pentru prima dată.
Cea mai înaltă recunoaștere a competiției a fost câștigarea Medaliei de Aur la categoria „Best Digital Customer Experience”, care confirmă succesul și impactul procesului de creditare online din aplicația maibank. Soluția digitală a fost apreciată pentru inovație, claritate și simplitate, oferind clienților un acces rapid și fără birocrație la produsele bancare.
Aliona Stratan, Prim-vicepreședintă maib:
„Prin creditarea online din maibank am adus în piață o experiență simplă și umană, creând un proces care le permite oamenilor să-și realizeze visurile fără bariere birocratice și fără etape incomode. A fost un efort continuu de curaj, inovație, dedicație și grijă, prin care am transformat creditarea online din maib într-o experiență realmente simplă pentru client. Iar ceea ce pentru client durează doar câteva minute până când banii ajung în cont are în spate un efort tehnologic enorm al echipei noastre, pentru care le mulțumesc. Vom continua să creăm soluții de top, să inovăm și să punem clienții în centrul a tot ceea ce facem!”.
Pe lângă Aur, maib a fost recunoscută și cu Medalia de Argint pentru „Customers at the Heart of Everything – Strategic Approach” și Medalia de Bronz pentru „Best CX in Financial Services”. Fiecare dintre aceste premii reflectă angajamentul maib de a oferi experiențe de clasă mondială și de a plasa clientul în centrul tuturor inițiativelor sale cu grijă și empatie.
Adresăm mulțumiri tuturor clienților pentru încrederea, feedbackul și inspirația pe care ne-o oferă în fiecare zi, contribuind la dezvoltarea celor mai bune experiențe de banking din Republica Moldova.
Victoria Zanoga, Șefa Departamentului Customer Experience la maib, a menționat:
„Suntem mândri să vedem recunoașterea internațională a muncii echipei maib: trei premii ICXA 2025, obținute într-o competiție strânsă cu cele mai bune companii. Aceste distincții confirmă că eforturile noastre de a transforma experiența clienților în momente autentice și memorabile funcționează și ne motivează să continuăm să inovăm zi de zi.”
International Customer Experience Awards este unul dintre cele mai prestigioase concursuri globale, la ediția din 2025 participând peste 390 de finaliști din peste 50 de țări, ceea ce evidențiază competitivitatea și valoarea premiilor în comunitatea globală a experienței clienților.
Maib continuă să inoveze și să îmbunătățească experiența clienților, punând nevoile acestora în centrul a tot ceea ce face și confirmându-și poziția de lider în Customer Experience în Republica Moldova.
Tu conduci. maib
maibank
maib business app
онлайн-кредиты – юридические лица
internet banking - физических лиц
новый internet banking - maib business
internet Banking - BankFlex


