Extrase electronice

Acces rapid și sigur la extrasele semnate electronic
până la 60 zile
365
electronică
Extrase electronice

despre

Ai posibilitatea să vizualizezi online soldurile conturilor bancare, să generezi extrasele de cont în format electronic şi să primesți pe adresa de e-mail personală extrasele de cont semnate electronic, cu putere juridică. 

Avantajele tale:

  • ai acces la informaţia despre conturile companiei: soldul contului, extrasul de cont;
  • în orice moment poți genera, descărca și imprima extrasul de cont pentru ultimele 60 de zile calendaristice. Extrasul de cont se eliberează pentru anumite perioade fixe şi/sau o perioadă configurabilă de timp;
  • extrasul electronic este expediat pe adresa de e-mail personală;
  • extrasul electronic, expediat pe adresa de e-mail, are aceeași forță juridică ca și extrasul, eliberat de bancă pe suport de hârtie, la prezentarea către persoane terțe (ex. SFS);
  • beneficiezi de siguranță maximă atât împotriva eventualelor falsificări ale extrasului de cont, cât şi împotriva accesului neautorizat.

Fiind utilizator al internet banking-ului de la maib, te poți abona la serviciu online accesând aici.

Condiții de utilizare Extrase Electronice
 

cerințe

Pentru a beneficia de serviciul Extrase electronice, trebuie:

  • să deții un cont curent dechis la maib
  • să ai un dispozitiv cu acces la Internet (telefon mobil/tabletă/ calculator).

tarife

Serviciul este gratuit pentru clienții maib.

documente necesare

Nu este necesară prezentarea unor documente.

întrebări frecvente

În primul rând, verifică dacă toate datele sunt introduse corect. În cazul în care nu poți trece de această etapă, atunci te rugăm să vii la sucursala băncii pentru a verifica corectitudinea datelor de identificare, setate în sistemul informaţional. 

Ar putea exista câteva motive. În acest caz, te rugăm să întreprinzi următorii pași:

  1. Repetă mai târziu procedura de înregistrare. S-ar putea ca mesajele SMS, expediate de bancă, să fie stocate de către operatorul de telefonie mobilă; 
  2. Șterge din telefon o parte din SMS-urile primite anterior. Numărul mare al acestora poate cauza nerecepţionarea noilor mesaje. 
  3. Actualizează la sucursală datele personale, în special numărul de telefon. S-ar putea ca numărul de telefon să fie setat greșit în baza de date a băncii sau este nevalid.

Parola e creată de client la etapa de înregistrare și conţine litere mari, mici, cifre, simboluri. 

Adresa de e-mail a companiei sau a persoanei fizice reprezintă login-ul utilizat de client pentru conectarea la serviciul Extrase Electronice și reprezintă un element de identificare/ verificare /validare al clientului maib în sistemul informaţional bancar.

1 e-mail = 1 companie 

Întreprinde următorii pași:

  1. verifică la etapa „Confirmare date” corectitudinea adresei de e-mail. În cazul în care aceasta nu corespunde cu informaţia afişată pe ecran, te rugăm să vii la sucursala băncii pentru a actualiza datele în sistemul informaţional; 
  2. verifică dacă nu ai introdus greşit parola de conectare. Tastează câmpul „Ați uitat parola?” pentru a modifica parola; 
  3. repetă mai târziu procedura de conectare. E nevoie de timp pentru activarea profilului.

Asigură-te că ai urmat procedura de abonare a conturilor la opţiunea de expediere prin e-mail a extraselor, parcurgând următorii paşi: 

  1. În interfaţa sistemului accesează sub-meniul „Abonări”, selectând conturile pentru care soliciţi expedierea prin e-mail a extraselor de cont 
  2. Selectează frecvenţa recepționării prin e-mail a extraselor de cont (ex. zilnic, lunar)
  3. Tastează butonul ”Abonare”. Din următoarea zi banca va expedia prin e-mail (confirmat pentru serviciul Extrase Electronice) extrasele de cont, semnate electronic. 

În temeiul prevederilor art.13 alin. (1) din Legea nr.91 din 29 mai 2014 privind semnătura electronică și documentul electronic: „Semnătura electronică reprezintă date în format electronic, atașate la sau asociate logic cu alte date în format electronic și care sunt utilizate de semnatar ca metodă de autentificare. Documentul electronic semnat cu semnătură electronică avansată calificată este asimilat, după efectele sale, cu documentul analog pe suport de hârtie, semnat cu semnătură olografă”.

Sunt semnate electronic doar fişierele în format PDF. 

Parola de conectare la sistem, pe care o cunoști doar tu. 

Pentru aceasta:

  1. Accesează serviciul Extrase Electronice de pe pagina web a băncii www.maib.md, tastează modulul M@IB Online şi urmează procedura de conectare; 
  2. Accesează sub-meniul „Abonări” din meniul sistemului;
  3. Tastează butonul X în dreptul contului, pentru care soliciţi dezabonarea serviciului.  

Pentru deblocarea accesului la serviciul Extrase Electronice, contactează serviciul Contact Center la numărul de telefon 1313. 

E necesar de întreprins câteva acțiuni:

  1. Adresează-te la sucursala băncii;
  2. Completează și semnează Declaraţia, prin care confirmi că adresa de e-mail este nevalidă sau indică alt motiv al neutilizării acesteia;
  3. Confirmă e-mail-ul nou, dedicat serviciului Extrase Electronice;
  4. Repetă procedura de înregistrare în sistem. 

Banca nu percepe comisioane pentru utilizarea serviciului „Extrase Electronice”. Serviciul este gratuit, inclusiv şi în cazul expedierii prin e-mail a extraselor de cont electronice.
 

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok