aplicația mobilă - maib business

soluția perfectă pentru administratorii care apreciază timpul și mobilitatea
24/7
crearea și semnarea plăților de oriunde ați fi
vizualizarea soldurilor la zi
aplicația mobilă - maib business

despre

maib business este aplicaţia mobilă, care asigură accesul în timp real la conturile atât curente cât și de card ale companiei, în condiţii de mobilitate deplină şi siguranţă

 

aveți legătură permanentă cu banca, 24/7, direct de pe smartphone

semnați documentele de plată MDL de oriunde

vizualizați situaţia conturilor şi a tranzacţiilor efectuate prin intermediul infograficelor

un singur utilizator pentru accesul la toate companiile gestionate

deschideți cont curent direct din aplicația mobilă

descărcați extrasul pentru perioada de până la 1 an absolut gratuit cu semnătura electronică a băncii

 

Cum să accesați serviciul?

* Deveniți utilizator al sistemului nou de internet banking - maib business
* Descărcați absolut gratuit aplicaţia maib business pe smartphone-ul dvs. din magazinul de aplicaţii (App Store sau Google Play)
* Vă autentificați în aplicație, introducând numele de utilizator primit la înregistrare și parola de unică folosință (pentru prima logare) sau parola deja setată de dvs.

cerințe

Pentru a utiliza aplicația mobilă - maib business, este necesar: 

* Să fiți client maib
* Să vă asigurați că aveți acces la noul internet banking, prin completarea formularului sau apelând la 1314
* Să indicați nr. tel/IDNP și e-mail
* Să aveți un dispozitiv mobil cu acces la internet (telefon mobil de tip smartphone/ tabletă) cu sistem de operare iOS sau Android, cu versiunea iOS 16.4 sau mai recentă (pentru sistemul de operare iOS) sau versiunea Android 8.0 sau mai recentă (pentru sistemul de operare Android).

Dacă nu sunteți abonat/ă la sistemul nou de internet banking, vă invităm să completați un formular de solicitare a accesului. În acest fel, veți beneficia de multitudinea de avantaje, oferite de noul internet banking.

tarife

Serviciul este absolut gratuit pentru clienții maib.

funcționalități

Serviciul este absolut gratuit pentru clienții maib.

* Crearea și semnarea (cu semnătura mobilă) a:
       - plăților ordinare în lei moldovenești (MDL)
       - plăților bugetare către Trezorerie
       - transferului între conturi proprii
       - transferului între conturi proprii în valută străină (FOREX)
* Lista și soldurile la zi pentru conturile curente
* Descărcarea extrasului de cont în format PDF
* Crearea, semnarea (cu semnătura mobilă) și gestionarea plăților programate
* Ratele de schimb și calculatorul valutar
* Accesul la toate companiile la care este setat ca și utilizator
* Descărcarea rechizitelor bancare în format PDF cu semnătura electronică din partea băncii
* Vizualizarea listei și localizarea sucursalelor, agențiilor, ATM-urilor maib
* Vizualizarea log-urilor de activitate de pe compania dvs.
* Semnătura într-un singur pas (utilizatorii care dețin ambele semnături
(I, II) vor aplica un singur click pentru a aplica ambele semnături)
* Afișarea listei de carduri business.

evoluția

întrebări frecvente

Aplicația poate fi accesată de oricare utilizator care a fost setat în sistemul internet banking. Accesul la informația are loc în conformitate cu drepturile de acces oferite în sistemul internet banking.

Pentru a permite angajaților Companiei să utilizeze maibusiness app inițial Administratorul sistemului internet banking (cu ID-ul 9999), va crea și acorda accesele pentru utilizatorii noi, introducând obligatoriu IDNP-ul utilizatorului nou.

Pentru a putea autoriza plățile, este necesar să încărci două certificate - Certificatul EASI și Certificatul de Autorizare.

Ambele certificate sunt create inițiat în sistemul internet banking (CIB). Ulterior le deschizi prin intermediul aplicației mobile Maibusiness, completezi credențialele și accesezi butonul Înregistrare.

 

Cel mai probabil din motiv că la setarea utilizatorului în sistemul internet banking nu a fost introdus IDNP-ul personal.

fă primul pas

completează câmpurile de mai jos și noi te vom contacta

îți garantăm siguranța informațiilor oferite la completarea cererii online
Recepționat!
solicitarea a fost expediată cu succes și va fi procesată de luni până vineri, între 9:00 - 17:00.

dacă ai depus solicitarea în afara programului de lucru, în weekend sau în zile de sărbătoare, te vom contacta în următoarea zi lucrătoare.

Atenție!

se permite doar o cerere în decurs de 24 ore Deja există o cerere în lucru parvenită pe numele tău în ultimele 24 ore. Revino mai târziu pentru a avea posibilitatea să perfectezi altă cerere

Acest site folosește cookies. Prin continuarea navigării, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.

Ok